donderdag 8 januari 2015

Bloguary #8 | Kwestjon end ensur (Q&A)

Ik heb dus een tijdje geleden -twee dagen- aan jullie gevraagd of jullie wat vraagjes hadden voor mijn Kuu ent Ee. Dus, die vraagjes ga ik nu beantwoorden. Want; vragen beantwoorden is feest. And I'm in for a party. Dit is echt de korste inleiding ooit, maar alles kan en alles mag hier op Mondetmoi.

Wat is de belangrijkste les die je ooit hebt geleerd? (Kim)
Dat is een moeilijke, zeg. Ik denk stiekem.. Ik weet het echt niet. Ik denk de les om lief te hebben? Of is dat te chliché? Ohhhh ik wou dat ik hier een super mooi, diep en inspirerend antwoord op kon verzinnen, maar nope, 't komt niet! 

Wil je iets gaan doen met schrijven? (Rosanne)
Als je me diep in mijn hart kijkt, dan ja, heel graag. Toch ben ik too much of a chicken om erover te dromen. Ik zou stiekem ook niet weten wat ik dan zou moeten schrijven. Ik ben geen fictie schrijfster, ik ben niet goed genoeg voor een tijdschrift -denk ik, ik bedoel, iedereen wil dat toch al?- en naja, ik weet het niet. Ik wil het wel, maar voor nu is het gewoon een hele hele hele fijne hobby.

Waar verbaas jij je wel eens over? (Kim)
Ooooooh, ZO veel. Dat er zoveel prachtige meiden zijn die zichzelf alles behalve prachtig vinden. Dat we allemaal maar gewoon vlees eten en dat verrie normaal vinden. Dat ik op dit moment 214 volgers heb. Dat niemand nog chocola heeft uitgevonden waar je een prachtig lichaam van krijgt. Dat soort dingen. Maar wat we nog het meest verbaast is dat nog niet de hele wereld rijk-ish, vrij en gelukkig is.



Hoe gaat het met je gitaarspel? (Maaike)
Ehhhhh. Ik kan het al beter dan toen ik hem kreeg, maar het gaat niet erg snel. Ik vind het lastig om dingen te vinden om te oefenen. En ik heb vaak geen geduld om te oefenen, hihi. Ik vind het wel echt nog steeds geweldig leuk om te doen. Elke keer als ik hem uit zijn tas haal slaat mijn hart wat slagen over; hij is ZO mooi.

Waar haal jij je inspiratie vandaan? (Rosanne)
Ik heb ooit eens een heel artikel over inspiratie geschreven. Daar ben ik stiekem nog wel eens een beetje trots op, maar het is niet zo veel bekeken. Snap ik ook stiekem wel, hij 's lang. Maar, daar staat uitgebreid in waar ik mijn inspi vandaag haal!

Wat voor lijstjes maak je allemaal? (Talitha)
Ik maak vooral to do lijstjes, maar ook lijstjes van eventueel leuke posts, dingen die ik nog moet kopen, dingen die ik graag zou willen, maar soms ook knutselige lijstjes met random dingen. Zoals Karlijn altijd doet! Alleen deel ik ze niet, want daar vind ik ze te lelijk voor, hihi, ssst.

Dankjewel allemaal, voor jullie vragen! Het waren er ineens toch best veel, dus die overige vragen bewaar ik voor een andere keer. Misschien doe ik nog wel een keer een Kuu ent Ee deze maand! 
Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

6 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen en hele mooie vragen! Ik ga je artikel over inspiratie nu even lezen, ben ik erg benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nouuu dat heb je dus als je het zo druk dat zelfs blogs lezen erbij in schiet. Helemaal gemist, die Kuu ent Ee. :( Maar wat een leuke vragen en antwoorden, luf je schrijfstijl haha.
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Liefff! Dankjewel! Ik word altijd zo blij van jouw lieve, enthousiaste reacties! Dankjewel, wordt onwijs gewaardeerd! X

      Verwijderen
  3. Helemaal niet toe much chicken, want je blog is daar toch eigenlijk al een manier van? En ik weet zeker dat ik over 10 jaar een boekwinkel binnenloop en iets van jou zie liggen. Gewoon omdat ik in je geloof. En ik vind nog steeds dat je je lijstjes een keer moet laten zien hoor Stel! Die van mij zijn ook niet altijd mooi. X

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.