vrijdag 9 januari 2015

Bloguary #9 | Dagje Haarlem in pictures

Afgelopen woensdag ging ik, om 'de maand vrij' te vieren -als ik geen herkansingen heb dan- met mijn studiegenootje en vriendinnetje Nienke! Ik had me voorgenomen geen kleding te kopen, maar eh, ja het was sale dus dat is helemaal mis gegaan. Misschien maak ik binnenkort en shoplog. Maar, ga daar maar niet vanuit want jullie kennen mij; camera skills are lacking. We zien het wel. Ik heb de dag een beetje bijgehouden in foto's. Is dat een normale zin? Nu even wel. Ik had mijn Nikon niet in Leiden, dus heb ik de foto's met mijn vertrouwde iPhone'tje gemaakt. Ik hoop dat jullie 't leuk vinden om ze te bewonderen bekijken. -Bewonderen zal het niet worden, hihi-.



Ons dagje begon natuurlijk op Leiden Centraal, waar we dolgelukkig onze trein nog haalde. Nien kwam rustig de roltrap op, knabbelend aan een broodje oude kaas. Ik moest het doen met mijn kleffe bolletje komkommersalade. Fijn. Maar, we zaten 20 minuutjes in de trein en toen waren we errrrr. HOERA. -Wat een interessant verhaal wordt dit..-.


We huppelden vrolijk door de straat en kwamen vervolgens de H&M tegen. En het was sale. Das altijd goed. Dus hoppakee, Stel en Nien naar binnen. Al snel liepen we half krom van alle kleding die we met ons mee de winkel door sleepten. We besloten naar de paskamers te gaan, die trouwens echt heel groot en cool waren. Met een soort houten deur met een mega 'schuif slot' van hout. Cool dus. Ik haat het woord cool, maar het past hier zo mooi. Daarna liepen Jut en Jul verder en kwamen ze de Sissy Boy tegen. Nou, daar ging ons hartje sneller van kloppen. En echt, het was amazing. Ik besloot een wandelend Sissy Boy reclame bord te worden later. Zodra ik het kan betalen. 



Na de Sissy Boy vol gekwijld te hebben, liepen we nog wat verder, gingen we hier en daar een winkel in, maar het was niet veel. Vonden we. Tot we bij de Zara kwamen. Daar was ook sale en eh ja, ik heb weer flink met mijn portemonnee gezwaaid. De mensen keken me dan wel weer raar aan, maar eens in de zoveel tijd is met je portemonnee zwaaien even nodig he, je kent het wel. We maakten ook nog een geweldig rare foto met een geweldig bewogen beeld, maar ach, je moet wat.


We vonden toch dat het tijd werd voor een drankje, dus liepen we terug naar de Sissy Boy, waar een ontzettend leuk klein cafeetje bij zat! Ik trakteerde ons op een appel-peer smoothie voor mij, en een verse muntthee -BAH- voor Nien! 


Toen we naar het station terug wandelde om naar huis te gaan, maakte ik nog snel even een foto van het mooie glas in lood raam. Eenmaal terug in Leiden besloten we dat we geen zin hadden om te koken, en doken we de VIP in voor een lekkere pasta! 



Kortom; Ik ben heel slecht in ploggen, maar het was wel een hele gezellige dag. Je standaard shoppen-met-een-vriendin-dag, eigenlijk. Ik heb het echt naar m'n zin gehad, ben goed geslaagd, en heb ook nog wat materiaal verzameld voor mijn scrap book. Daar binnenkort meer over.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden. Als jullie meer van dit soort posts willen zien, laat het me weten. Ik ben namelijk altijd bang dat niemand dit interessant vindt, of dat mijn foto's echt niet door de beugel kunnen. Maar wie weet! Lieve rommelige kusjes, en tot morgen! 

8 opmerkingen:

  1. Haha, ik vind 'm heerlijk. Lekker 'eerlijk', gewoon een doodnormale plog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom maar door met nog meer van dit soort posts ;) En een BAH voor verse muntthee? Onbegrijpelijk.. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool (hihi)! Ziet er uit alsof jullie een hele leuke dag hadden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er uit als een leuke dag! Mooie foto's heb je gemaakt :-).

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En jij maar zeuren, man man er is werkelijk niets mis met je foto's hoor! ;) Het zag er ontzettend gezellig uit, ennee zodra jij het kan betalen wil je mij vast ook wel sponsoren voor Sissy boy kleding?
    Xoxo Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een leuk stukje. En je foto's zijn prima hoor, Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er uit als een gezellige dag! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke post, ziet er uit als een leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.