zaterdag 31 januari 2015

Deze maand | 01

Ja, het leven gaat door. Dus ook een "Deze maand" artikel deze keer. Ik weet niet zeker of hij zo positief en gezellig zal zijn als de vorige edities. Het begin van deze maand, of eigenlijk de hele maand, was flink PIEP. Maar, er zijn ook hele fijne dingen geweest deze maand. In een tijd waarin het allemaal echt even flink tegenzit, merk je echt en oprecht -het is en blijft en cliché- wie je vrienden zijn. En godsiedorie wat heb ik er veel en wat ben ik daar dankbaar voor. Goed, klaar met het geslijm enzo, we gaan eens even terugblikken op januari. Zucht. 

(Bron)

Mijn favoriete blogartikelen
Ik heb een hele dikke vette lijst met hele leuke artikelen en posts en alles. Maar, ik heb de laatste tijd wel een beetje onder een steen geleefd en alles maar 'half' gelezen. Excusez-moi, echt waar. Ik vind jullie artikelen altijd zo leuk en ik lees ze met super veel plezier. Hier toch een paar favorieten.

How to win the break-up
Toen ik dit artikel las, kreeg ik echt dat power gevoel weer een beetje terug. Ik probeer me echt braaf aan alles te houden, want ik geloof echt dat dit de manier is om eroverheen te komen, zeg maar. Ik raad het iedereen aan.

Hoe bedenk je originele ideeën voor je blog?
De lijstjes van Femke, ze komen elke keer weer terug. Elke maand zijn er wel meerdere artikelen van haar waarvan ik echt denk; "WAUW". Zo leuk! Echt, oprecht.

Scrapbooking het jaar door
Door Pauline en een paar YouTubers ben ik op het idee gekomen om 2015 te scrapbooken. Gewoon foto's en plaatjes en dingetjes te bewaren om in een leuk boekje te plakken en er een beetje dingen bij te knutselen en frutselen. Zo zal ik altijd een leuke herrinering hebben van het jaar. Ook al begon die flink pieperdepiep, dat dan weer wel.

Om te lezen als ik te druk ben om te bloggen
Laura doet twee studies, en heeft het daarom de laatste weken al ontzettend druk. Echt, petje af. En toen kwam er alsnog een artikel online, en daar noemde ze mijn blogje in! Dat vond ik zo lief. Mijn volgers aantal schoot ook gelijk een stuk de lucht in. Nogmaals dankjewel voor het noemen, Laura.

Mijn favoriete 'bezigheid'
Met familie, vrienden of vriendinnen zijn. Leuke dingen doen, tijd met ze doorbrengen, en echt praten. Over echte dingen praten en gewoon alles eruit gooien. Ik heb echt de liefste familie, de leukste vriendinnen en de liefste vrienden, dus geloof me; er is echt niks leukers voor mij. En al helemaal niet op dit moment.

Mijn favoriete voedsel & drankje
Eh, voedsel? Hallo? Ik eet echt niet. Nee, grapje, ik kon echt niet eten in de eerste 1,5 week, maar nu krijg ik godzijdank weer dingen door mijn keel. En dat het liefste een bruin bolletje met chocopasta. Geen idee waarom. En drankje kan ik maar beter weg halen, want dat is toch altijd & eeuwig hetzelfde.

Mijn favoriete liedje
Geen. Kan even niks horen. En anders "Happy" van C2C.

Mijn favoriete product(en)
Mijn Burt's & Bee's lippenspul. Er is niks wat zo goed helpt tegen gescheurde en pijnlijke lippen dan dat. Halleluja. Echt een aanrader.

Mijn favoriete random ding
Ehm. Dat ik nu extra naar elk weekend uit kan kijken waarbij ik lekker veel tijd kan doorbrengen met mijn paps en mams. Ik weet het; niet het meest exciting leven, maar ik denk echt dat ik daar gelukkig van word. Want mijn papa en mama zijn de liefste van de wereld en ik ben eerlijk gezegd blij dat ik nu weer wat meer tijd voor hen heb. Ik weet het, ik ben 20, ik hoor me juist los te koppelen van mijn ouders enzo. Nou. Weet je? Fuck the rules. PUH.

Mijn favoriete ding om over te zeuren
Ik zeur niet. Deze maand niet, en hopelijk komende jaren ook veel minder. Ik leef nu echt met het motto: "Expect nothing, appreciate everything". Ik ben alleen maar verdrietig, en dankbaar tegelijk.

Mijn favoriete persoon 
Dit is een onmogelijke vraag gewoon, er zijn er zo veel!

Mijn favoriete foto
Geloof me, even geen foto's. Als je me nu op een foto zet, breekt je camera.
Daarom deze hierboven bij de post. Omdat het zo waar is.

All my love,
Stells.

10 opmerkingen:

  1. Nou dat zijn toch een heleboel leuke dingen voor een PIEP maand. :)
    Februari wordt minder PIEP, beloofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi motto en het gaat beter worden! :) Dit is in ieder geval al een mooi begin, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The Script heeft echt fantastisch geweldige break-upmuziek als je er een keer doorheen zit, ik heb ze echt grijs gedraaid in die tijd en het hielp enorm :) Dat verdrietig en dankbaar zijn is nog altijd zo herkenbaar en ik moet zeggen, het leven wordt er soms wel mooier van als je het echt gaat beleven in dat soort fragiele momentjes van geluk door je tranen heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah leuke blogposts heb je gevonden! Ik ga meteen even doorklikken (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat motto is zo waar! En die blogposts zijn zo leuk en niks is lekker dan een bolletje met chocopasta<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zo erg van je relatie. En loskomen van je ouders is nergens voor nodig. Geniet maar lekker van hun liefde! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yesss, allemaal positieve dingen. De rest van het jaar wordt alleen maar beter, sowieso! En doe mij ook maar een bruin bolletje met chocopasta.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beetje laat, maar: wat een ontzettend lieve vermelding. Echt héél erg bedankt, zó lief! *digitale knuffel*

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.