zaterdag 10 januari 2015

Even niks

Lieve allemaal.

Ik had gehoopt dat ik dit nooit had hoeven schrijven, maar sommige dingen gebeuren nou eenmaal, ook als je het niet wil. Jim heeft besloten een einde te maken aan onze relatie. Naast veel verdriet is het nu ook tijd voor veel vrienden, vriendinnen, leuke dingen, afleiding en vooral weinig internet dingen. Daarom heb ik besloten te stoppen met Bloguary. Ik weet heel zeker dat jullie dat begrijpen. Ik wilde het toch even kwijt, want jullie reageren altijd lief en enthousiast en ik vind het fijn om jullie op dezelfde manier te behandelen, ook al ken ik merendeel (?) van jullie niet eens echt.

Veel liefs, Stella.

33 opmerkingen:

  1. Ik ben hier even heel stil van... Heel veel sterkte lieve meid! Hij weet niet wat voor prachtige meid hij door zijn vingers laat glippen... Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg voor je! Uiteraard begrijpen we allemaal dat je nu liever andere dingen doet. Heel veel sterkte!! .x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte meis, een dikke virtuele knuffel vanuit Tilburg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awh stells, duizend knuffels van mij! Ik zou nu bijna de trein in springen met ben & jerry's en slechte films. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aawh, nee wat erg! Heel veel sterkte!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh nee wat erg! Natuurlijk snappen we het, maak je geen zorgen. Veel sterke meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah lieverd, ik wens je heel veel sterkte. Geniet maar even lekker van vriendinnen, leuke dingen en vooral geen internet. <3 Hele dikke knuffel van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh Stella wat ontzettend jammer.. :( Heel veel sterkte! Ik snap helemaal dat je hoofd daar nu niet naar staat.. Zoek maar lekker afleiding, leuke dingen doen met vriendinnen en vrienden. En af en toe huilen is echt niet erg, juist goed om dat even eruit te hooien. Als ik wat voor je doen kan of je hebt een luisterend oor nodig, i'll be here. Just so you know <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend! We begrijpen het helemaal hoor! Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh lieve Stella toch. Sterkte in deze vreselijk rottige periode. Maak er in plaats van een bloguary een januari van waar je extra lief voor jezelf bent (dus pak die bak met ijs, verstop je zelf onder een fort van dekens, spreek af met vriendinnen en shop tot je erbij neer valt). Je verdient het nu wel. Dikke knuffel van mij, Senna en Koala!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van mij ook een dikke knuffel voor jou! Natuurlijk mag - nee, moet! - je je aandacht nu lekker op andere dingen richten. Sterkte! Ik vind het dapper dat je dit zo open en eerlijk op je blog deelt. Nu lekker aan jezelf denken en fijne dingen doen met lieve vriendinnetjes. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Agh, nee wat erg! Heel veel sterkte! Ik ben er stil van, ik zal je artikelen missen.
    *knuffel* Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aah, ook al ken ik je niet in het echt, ik zou je nu graag een knuffel geven! Heel veel sterkte lieve Stel, je komt er wel doorheen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach pop, heeeel véél sterkte, over 2 weekjes kom Ik je in levende lijve opfleuren, maar ook voor die tijd kan je me altijd appen facebooken bellen smsen skypen... 24/7. Heeeeeeeeeeeeee veel liefs xx Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh nee, sterkte :( Alle begrip van de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat jammer meid! Natuurlijk begrijpen we dit! Heel veel sterkte, je komt er wel doorheen! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah nee wat verschrikkelijk!! Ik snap helemaal dat je even tijd voor jezelf moet nemen, rust lekker uit, ga leuke dingen doen en als je weer zin hebt om te bloggen, dan zien we dat vanzelf!! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De tranen springen me in de ogen.. Wow, dat gebeurt me nooit. Maar wat vind ik dit erg, je verdient zo anders<3 Natuurlijk snappen we dat je momenteel heel andere dingen aan je hoofd hebt dan je blog. Verwen jezelf maar eens lekker!
    Een hele dikke knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. o nee :(
    Natuurlijk begrijpen we dit! Neem de tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah man.. Ik reageer normaal nooit echt, maar jeetje, wat erg! Heel veel sterkte! En inderdaad lekker veel tijd doorbrengen met vrienden en familie! Komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ahhw wat erg!
    Sterkte ermee meis!

    Ik wil toch even kwijt dat je een mooie blog hebt! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stella toch! Veel sterkte! En als stoppen met bloguary een beetje helpt in het verwerken, dan accepteer ik dat gewoon. Ook al ga ik het missen. Wel goed dat je meteen begint met te denken aan leuk dingen, you go girl! Vele knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ahhh Stella! Ik lees dit nu pas. Heel veel sterkte en je geeft maar een seintje als je in Leiden bent en afleiding nodig hebt, ik sta zo voor je deur met een bak ijs en een slechte film! Heel veel liefs <3 <3 <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Aaah jeetje wat naar nieuws! Ik had stiekem al de hoop dat jij en Jim forever together zouden zijn (al ken ik jullie dus in principe helemaal niet) maar ik kan me niet voorstellen hoe groot het verdriet voor jou moet zijn.. Laat je maar lekker verwennen en opvrolijken door lieve mensen om je heen en ook gewoon lief voor jezelf zijn. Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed, echt waar.
    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele dikke knuffel voor jou Stella!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh noooo :( Heel veel sterkte meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat erg! Echt jammer, heel erg veel sterkte Stella! Neem maar even lekker tijd voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Waar is je blogje gebleven? Ik dacht net yay een teken van leven van Stella en toen bestond 'ie niet meer :(
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar zal ik snel even toelichting voor geven (: X

      Verwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.