maandag 19 januari 2015

Glimlachmomentjes -is terug!-

Alle liefde die ik krijg van vrienden, vriendinnen, familie en van JULLIE.

Een enorme pannenkoek met spek, appel en stroop eten bij een schattig pannenkoekenhuisje in Leiden. Met een goeie vriend van mij.

Lekker geld uitgeven aan nieuwe kledig en boeken.

Het feit dat een boek me echt even uit de ellende kan halen.

Het constant stijgende aantal volgers.

Kaarsjes.

Groene thee. En allerlei andere soorten thee. Waarvan ik de zakjes spaar, om ze in mijn scrapbook te plakken.

Mijn scrapbook in het algemeen. Ik wilde het opgeven, maar ik ga er toch mee door. 

Een mooi cadeau kopen voor mijn mama, die is binnenkort jarig.

Mijn huisgenootje die me echt niet in de steek laat. Ik mocht vandaag -zondag- bijvoorbeeld de hele dag op haar kamer bivakkeren, omdat ik echt niet alleen wilde zijn. 

Dat het leren voor mijn herkansing best goed gaat.

Dat ik vanavond -ik typ dit dus zondag avond- mijn derde sticker al mag plakken op mijn kalender.

Dat ik al meer dan een week niet op Facebook heb gekeken, en dat dat eigenlijk echt een hele opluchting is. 

Het feit dat, wat er ook gebeurt, ik altijd nog zin heb om te schrijven. Bloggen is zo fijn.

Het feit dat ik mijn gitaar dit weekend weer heb aangeraakt. Even doorbijten, een paar tranen, maar toch! -Mocht je geen idee hebben waarom dat moeilijk was, lees dat dit even-

17 opmerkingen:

  1. Ahh wat goed! Ik word er blij van dit te horen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie joepie joepie! Allemaal leuke dingen. Ben benieuwd hoe je scrapbook er uit ziet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ja ik zit dus te denken of ik erover moet schrijven. Want er staan natuurlijk veel foto's in en ik weet niet of iedereen die er tot nu toe al in staat het wel oké vindt om op de blog te verschijnen, hihi. Maar ik kan er wel eens eventjes achteraan gaan (: Liefs!

      Verwijderen
  3. Ja, ik ben ook benieuwd naar je scrapbook! En niet het gitaarspelen opgeven he! Gewoon doorbijten, maak het helemaal van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga waarschijnlijk gitaarles nemen! "Echte" gitaarles. Ik wil het inderdaad echt niet opgeven, daar vind ik het veel te leuk voor! Liefs!

      Verwijderen
  4. Fijn dat je toch kan stil staan bij deze glimlachmomentjes! Ik vind dat je dat echt heel goed doet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, dat vind ik heel fijn om te horen, en lief van je!

      Verwijderen
  5. Wat leuk dat je deze momenten met ons deel. Je doet het super Stella, ga zo door, het komt allemaal goed <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superfijne blije momentjes, ik gun het je <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, dat vind ik echt heel lief van je <3

      Verwijderen
  7. Ontzettend fijn om te lezen. Zo goed dat je de fijne en positieve dingen kunt benoemen, daar mag je echt trots op zijn Stel. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo fijn die blije momentjes! Je bent zo sterk en supergoed dat je toch nog zo positief in het leven staat!<3 Gitaarspelen (en zingen) is voor mij ook een hele goede uitlaatklep!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, super dat je je gitaar nog een keertje hebt vast gepakt! Ben trots op je, hetzelfde geldt ook voor je kalender! You go girl! En de liefde die je krijgt is je volledig verdient! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel goed meid, veel succes ermee! Lekker dingen doen die je leuk vind (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaah goed zo! Blijf genieten van de kleine dingetjes. Ze zijn er echt nog wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.