vrijdag 30 januari 2015

New in | Fitbit Flex

Na ruim drie dagen lang op de bank zitten/liggen, alles eten wat los en vast zit en gewoon een beetje in de mineur zitten over mijn slappe gedoe over 'fit worden', was ik het ineens echt helemaal zat. Als je fit wil worden, wil bewegen en gezonder wil eten; DOE DAT DAN OOK. Enzo. Vrij logisch. Je wil iets, je kan er iets voor doen, dan doe je dat. Niet dus. Het is lastig als het sporten en bewegen niet echt in 'je hart' zit, maar meer in 'je hoofd'. Zovan: "Ik sport omdat het moet". Enzo. Ik houd van bewegen. Eerlijk. Ik vind fietsen en wandelen no problemo. Maar ik doe het wel te weinig, vind ik. Leiden is best een leuke, mooie stad. Waarom er niet wat vaker op uit trekken? Ja, omdat het winter is, en koud. Maar het gaat ook weer voorbij; het zonnetje gaat binnenkort gewoon weer schijnen! En dan heb ik een gloednieuw dingetje voor mijn motivatie push.

Ik heb net de Fitbit Flex besteld. Dat is zo'n leuke armband met lichtjes en dingetjes die bijhoudt hoeveel je beweegt, hoeveel calorieën je verbrandt. Wat hij ook doet, ja echt waar, is 's nachts kijken hoe je slaapt. En hij maakt je zelfs wakker 's ochtends! Ik ben zo benieuwd naar dit gadget. Morgen -dinsdag 27 januari- komt 'ie binnen, en dan ga ik er gelijk mee aan de 'slag' en zal ik er binnenkort over schrijven. Promise. Op deze website kun je wat meer over de Fitbit lezen.

Lieve rommelige kusjes,
Stells.


9 opmerkingen:

  1. Oh, ik ben heel benieuwd naar dit ding! Laat je weten wat je ervan vindt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet ook dringend weer beginnen joggen maar ik ben een uitsteller :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er ook heel benieuwd naar! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah gaaf zeg! Ik ga binnenkort een UP-armband kopen, is eigenlijk hetzelfde idee. Ik ben heel erg benieuwd naar wat je ervan vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik heb sinds vorige week de Fitbit Charge HR! :D Bevalt tot nu toe supergoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sporten moet ik ook echt terug gaan doen. Maar tja, niet echt zo gemotiveerd. Dit ding lijkt me echt super handig! Ik ben benieuwd wat jij ervan vind en of je er wat aan hebt! Veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik heb zelf de zip en ik ben daar ook zo blij mee. Ik ben benieuwd hoe je het vind om altijd een armband te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me een handig ding! Ik ben benieuwd hoe hij je bevalt! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.