maandag 26 januari 2015

Waarom Boer Zoekt Vrouw zo heerlijk is

Goh. Als dit over tien jaar nog bestaat, en er komt zo'n lieve, leuke, schattige boer voorbij waar ik wel verliefd op zou kunnen worden, dan schrijf ik. Seriously, ik ben helemaal verknocht aan het idee van een fijne boerderij met veel ruimte en kippen en koeien en naja, lijkt me heerlijk. Ik wil dan wel biologische boerin zijn hoor! Of eigenlijk helemaal geen slacht ofzo, eigenlijk gewoon melkkoeien en gewoon kippen en varkentjes voor the fun. En een moestuin, jaaa! Ik vind BZV gewoon heerlijk om te kijken. En ik ga jullie eens even gezellig vertellen waarom.
(Bron

 Liefde as it is
Ook al is het natuurlijk een beetje scheef; de vrouwen uitkiezen op een brief en een foto, maar wat ik aan BZV zo leuk vind, is dat het 'echte' mensen zijn. Als het klikt, dan klikt het. Ongeacht over hoe iemand er uit ziet. Ik bedoel; niet alle boeren zijn Tom's. En echt, dat vind ik juist zo leuk. En ook dat er dit jaar een lesbische boerin in het programma zit! Dat is ook gewoon liefde, natuurlijk. -Vind ik heel vanzelfsprekend-. Het gaat over liefde. Wie houdt daar nou niet van?

 Ik kan er lekker over kleppen met vriendinnen
En dan vooral mijn beste vriendinnetje A. Die kijkt het ook, en tijdens het programma zitten we dan ook lekker te appen over alle vorderingen. Alles komt voorbij. Ik vind het napraten erover misschien nog wel het leukst, hihi.
Dieren, obviously
Dit is echt een hele serieuze reden waarom ik het zo heerlijk vind; de dieren. Al die lieve snoeten van die koeien, en al die leuke knorrende varkentjes. Het lijkt me zo heerlijk om op een boerderij te wonen. Ook al ruikt het niet altijd fris, enzo. 
Omgeving
Ja, kom op, mensen, people, even serieus. Die uitgestrekte velden, oude gasstelletjes, mooie keukens, houten vloeren, mooie zonsopkomsten. Ik vind die hele scene gewoon heel mooi. Ook al weet ik wel dat ze met beelden en filmen etc. ook heel veel dingen kunnen 'veranderen'; dat het er niet altijd zo prachtig en sprookjesachtig is. Maar nou en. Puh. Ik vind 't gewoon mooi.

Kijken jullie het ook? En vinden jullie het ook zo leuk? Om dezelfde redenen?
Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

13 opmerkingen:

  1. haha helemaal mee eens! vind het ook echt leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha lieve Stel. Ik mis het elke week omdat ik altijd om negen uur naar Divorce kijk. Maar er is zoveel over te doen dit jaar dat ik er misschien ook maar eens aan moet geloven. Kan ik er met jou over praten :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooooh, ja dat mis ik dus elke week! Dat vind ik ook zo leuk! Je kunt het altijd terugkijken! Dat is altijd gratis bij alle 3 de NPO zenders. En ik zou er graag een keer met jou over kletsen Kar! X

      Verwijderen
  3. Eensch! Hier nog een trouwe kijker. Ik schreef gisteren een stukje over de logeerweek: http://sylviakuijsten.com/2015/01/25/de-boer-zoekt-vrouw-logeerweek-een-rode-overall-gevulde-diepvries-en-romantisch-kaarslicht/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt het enige tv-programma dat wij kijken (we hebben geen tv dus kijken het via uitzending gemist). Zo heerlijk dit, wij liggen vaak helemaal slap om de awkward-momentjes die zich best wel veel voordoen in BZV. En als ik M. niet had, had ik allang een brief gestuurd naar BZV, doe mij maar zo'n leuke boerderij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat je er dan zo'n boer bij krijgt he? Hihi. Nee, grapje. O jaaa, jullie hebben geen tv, dat vind ik nog steeds zo cool. Maar wel leuk dat jullie dit dan terug kijken! Het is ook gewoon lekker awkward inderdaad. Soms zit ik echt met plaatsvervangende awkwardness voor de tv, hihi. Liefs!

      Verwijderen
  5. Ik kijk eigenlijk nooit Boer Zoekt Vrouw maar je hebt me eigenlijk wel overtuigd dat ik het een keertje aan moet zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou ook wel van den boerenbuiten zoals ze in Vlaanderen zeggen :) En dromen mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Boer Zoekt Vrouw is ook echt een programma waar ik van houd. Mensen die echt verliefd worden. Ze hadden gewoon enkel een klein duwtje in de rug nodig om hun leven lang gelukkig te zijn. Echt prachtig om het einde altijd te zien. Ja, daar moet ik soms enkele tranen om laten! Veel liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha yay Boer zoekt Vrouw is zo leuk! Ik ben op m'n achtste verhuisd van een boerderij naar een vrijstaand huis en stiekem mis ik het nog wel een beetje hihi. Die dieren, de vrijheid en ruimte..<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, zo herkenbaar! Ik kijk dit jaar niet, maar twee jaar geleden deed ik precies alles wat je hier nu noemt: appen met vriendinnen tijdens afleveringen, genieten van de echte mensen en de heerlijke rust die het programma met zich meebrengt door het boerenleven, de dieren, de omgeving.. Heerlijk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.