vrijdag 27 februari 2015

Als het eindelijk weer lente is dan ga ik..

Door het af en toe doorbrekende zonnetje heb ik echt heel erg last van lentekriebels. Het komt echt uit mijn tenen. Ik heb afgelopen week echt gewoon vijf minuten voor de deur gestaan voordat ik naar binnen ging, omdat de zon in mijn gezicht scheen. Vervolgens stond ik voor de spiegel om mijn eventuele sproeten te tellen. Nul. Balen. Van mij mag het echt wel weer lente worden. Ik heb de kou en de regen nu wel weer gezien. Ik heb zelfs een grote schoonmaak gedaan afgelopen dagen. Eerst mijn eigen hutje, en daarna de complete benedenverdieping. Mijn huisgenootjes waren blij met mij. De hele badkamer, keuken en vloeren geschrobt en geboend en gedaan. Heerlijk. Het leek net een zwembad beneden. Ten eerste omdat ik niet kan dweilen en veel te veel water over de grond had gekieperd. Ten tweede omdat er bleek in de WC zat. Wie komt er zwemmen? Anyways, dit moest gaan over wat ik allemaal ga doen als het weer lente is. Komt 'ie: "Als het eindelijk weer lente is dan ga ik.."


Net zolang met mijn neus in de zon zitten tot ik een sproet heb gespot. Ik vind sproeten ZO leuk. Waarom zeurt iedereen die sproeten heeft nou altijd zo? Dat hoeft echt niet, weet je hoe leuk sproeten zijn? Als je ze niet wil geef je ze maar aan mij hoor. Verdorie.

Wandelen door Leiden. Niet dat Leiden nou super lente proof is, want hier is nou niet echt zoveel 'groen' als waar ik vandaan kom. Maar hé, een bloemetje tussen al het onkruid is ook mooi! Don't judge!

Vaker met mijn nicht afspreken, die een hondje heeft en in het gebied hierboven op de foto woont. Afgelopen zondag maakten we gezellig samen een wandeling en hebben we uitvoerig bijgekletst. Mijn nicht en ik deden dat eigenlijk nooit, maar nu ben ik op een leeftijd gekomen dat we wel redelijk over vanalles kunnen praten. Zij is namelijk tien jaar ouder dan ik, dus het is wel begrijpelijk dat zij op haar twintigste niet echt zin had om over meidendingen te praten met mij. HA. HA. Leuk. In ieder geval vond ik het echt leuk om zo een beetje rond te hobbelen en te kletsen. Dus; Herhaling, please

Vaker met medebloggers afspreken. Ik heb binnenkort met lieve Lauriëtte afgesproken, en ik werd ook laatst uitgenodigd voor een soort Bloggers meeting in Utrecht, maar toen kon ik niet. DUS; Als jij dit leest en je denkt; Ik durf het wel aan om Stella een keer in het 'echt' te zien; GRAAG. Vind ik leuk. Ik zal niet bijten, beloofd. 

Naar de kinderboerderij. Ik heb echt een zwak voor dieren in het algemeen, maar al helemaal de baby versies ervan. Sweet mother of Pringles, hoe kan je die dingen nou NIET willen knuffelen? Ik krijg soms echt de neiging om het water in te springen en met jonge eendjes mee te zwemmen. Zie je 't voor je? Ik ook niet. Maar, eh, zooooo schattig? Ja, dit jaar moet ik het boerderij-plan echt een keer gaan uitvoeren. Eerst nog even een slachtoffer vinden die mijn ge-ahhh en gekir aan mag horen. Pas maar op. 

Wat gaan jullie allemaal doen als het eindelijk weer lente wordt? Ik heb nu college. Tot 17.00. Het is nu 12.00 en ik heb er al twee uur op zitten. Gotta love Thursday. Huil. 
Lieve knuffels, Stells. 


12 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi gebied waar je nicht woont! En wat een blij lijstje hihi<3 Ik heb zo veel zin in de lente/zomer!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk artikel om te lezen, ik wil ook weer dat het lente wordt! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa ik heb ook zin in de kinderboerderij! Laatst was ik bij de boer en die had lieve baby-geitjes, ZO LEUK. Vandaag is het trouwens prachtig weer, echt weer zo'n lente dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat krijg ik door dit artikel ook zin in de lente zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah zo leuk. Ik voel nu het zonnetje op mijn rug schijnen, heerlijk! Kan ook niet wachten tot het lente is. Oh en het lijkt me leuk om een keer te meeten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaah ik kwam net buiten en het was echt zó lekker warm en zonnig! ik heb ook heeel veel zin in de lente. kinderboerderij vind ik echt een superplan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, die zon ja! Heerlijk. Ik baalde gisteren ook echt dat de trein er al was, want ik stond zo lekker in het zonnetje! Vooral als je nu een zwarte broek aan hebt is het echt heerlijk! En wauw, wat woont je nicht mooooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sproeten zijn zo leuk, ik snap het ook niet. IK WIL SPROETEN! Maar al zit ik de hele zomer in de zon, dan krijg ik nog geen sproet. :'(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi ik vind het wel grappig wat je zegt over sproeten. Vroeger vond ik ze zo stom! Dan wilde ik ze allemaal wegwerken met foundation (nooit gedaan overigens) maar de laatste paar jaren begin in eigenlijk in te zien dat sproetjes leuk zijn! Ik kan niet wachten totdat de lente begint, als wij hebben afgesproken is het officieel al lente, woei! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk dat je Lauriëtte gaat ontmoeten! Vind ik echt een heel lieve meid! Hier ook heel veel lentekriebels ;) laat dat goede weer maar komen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaa laat de lente maar weer komen... Leuk artikel om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dan ga ik op ontdekkingsreis in mijn eigen provincie! Dan wil ik plekken als Zoutkamp maar ook de stad Groningen zelf eens nader gaan bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.