vrijdag 6 februari 2015

De uitkomsten van de 'grote' Mondetmoi enquête!

Wat zijn jullie lief. Echt, ik vond het zo leuk om al jullie reacties te lezen. Tijdens deze periode waarin ik soms wel eens een beetje down ben, doen die complimenten mij net even iets meer dan normaal. En dat is echt heel wat, trust me. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn -naast dat het gewoon heel handig is voor mij- om alle resultaten op een rijtje te zetten. Maar eerst; dank jullie wel voor het invullen. Ik waardeer het heel erg, en ik ben ontzettend dankbaar voor de antwoorden. Ik weet namelijk dat jullie eerlijk zijn geweest, en dan mag ik mezelf echt gelukkig prijzen dat het zo positief was allemaal. Heel veel hartjes voor jullie.
  


Waarom lees jij mijn schrijfsels?
Deze kolom met reacties las ik het eerst. En ik viel praktisch van mijn stoel. Nee, maar echt, want ik ben ontzettend onhandig. Wat het meeste naar voren kwam is dat jullie mijn schrijfstijl zo leuk vinden. Dat het makkelijk leest, dat het persoonlijk is en dat jullie het gevoel hebben dat jullie mij echt leren kennen door mijn schrijfsels. En dat is nou net mijn doel. Ik probeer echt heel erg om alles persoonlijk te houden. Ik deel dan ook ontzettend veel, eigenlijk. Ik laat jullie echt heel veel 'zien' van mezelf. Mijn mama vindt dat soms een beetje eng, en ik soms ook hoor! Maar, ik weet hoe jullie reageren. En ik weet hoe graag ik het doe. En ik weet ook dat niemand me er eigenlijk iets mee kan maken, want ik zeg geen gemene dingen, toch? En wat ook blijkt; heel veel van jullie herkent zich in mij en in bepaalde manieren waarop ik dingen benader. LEUK. High five.

Als ik iets zou veranderen, wat zou dat volgens jou het beste kunnen zijn?
De meesten van jullie waren het hier wel over eens; meer eigen en beter beeldmateriaal. En daar kan ik me heel goed in vinden. Dat begrijp ik ook echt he-le-maal, en ik beloof te gaan proberen om daar werk van te maken. Heeft iemand nog tips daarvoor? Daarnaast kozen veel van jullie ook de lay out. Sommigen van jullie vinden strak juist mooi, anderen vinden zwart op wit 'pijnlijk aan de ogen' en gewoon niet zo handig. En weer anderen zien liever iets meer kleur. Ik vind het ontzettend lastig om te bedenken hoe ik het wil hebben. Ik houd van strak, dus het zal wel een beetje clean blijven, maar binnenkort gaat iemand mij hiermee helpen -als het goed is- en dan komt er vast iets moois uit rollen. 

Wat maakt mijn blog volgens jou uniek? -als 'ie dat al is-
Hier konden jullie uit een paar dingen kiezen. Of althans, je kon dan wel meerdere dingen aankruisen. Ie-de-reen heeft schrijfstijl aangekruist. JEEI. Mijn liefde voor schrijven wordt alleen maar groter zo! "De benadering van sommige dingen" was ook een populair antwoord. 

Als jij mijn gastblogger was, waar zou je dan over schrijven?
Deze vraag stelde ik, omdat ik benieuwd was wat jullie graag zouden willen zien op mijn blog. En wat jullie hier vinden 'passen'. Populaire onderwerpen waren vooral in de persoonlijke trant. Bijvoorbeeld: Over studies, lifestyle, lijstjes, perfectionisme -goed gevonden!-, vrolijke dingen en levenslessen. Ook stond er tussen dat ik geen gastbloggers moest nemen! Ik denk er soms wel eens over na, omdat ik heel veel getalenteerde vriendinnetjes heb (Ik ga geen namen noemen, die meiden weten heel goed dat ik het over hen heb) die zelf niet bloggen, maar wel ontzettend leuk schrijven. Ik zou het leuk vinden als zij eens een stukje schrijven. Ik vind het echt leuk dat julie precies dezelfde dingen op mijn blogje zouden willen schrijven als ik zelf in gedachten heb! 

Op een schaal van 1 (heel erg) tot 10 (niet), hoe zeer erger jij je aan mijn typ- en spellingsfoutjes?
Geloof me, ik ben me er echt wel van bewust dat ik vaak foutjes maak. Althans, ik vind vaak. Één van jullie stoorde zich er duidelijk aan, maar voor de rest waren er vooral 8'en en 9'ens. Ik ben blij dat jullie het niet erg vinden! Het probleem is; Ik schrijf heel persoonlijk en 'makkelijk', maar dat komt omdat ik letterlijk schrijf wat ik denk. En dat gaat SNEL. En soms kunnen mijn vingers het niet helemaal 'bijbenen'. Leuke woordgrap. Anyways, vandaar de typfoutjes. En spelling heb ik altijd al lastig gevonden. Maar ik ga het verbeteren, beloofd! 

Als jullie mijn blog met vier woorden zouden beschrijven..
Als ik het allemaal een beetje probeer te tellen -wat, geloof me, best lastig is- zijn de woorden die mijn blog volgens jullie het beste beschrijven: leuk, persoonlijk, grappig en grappig. En dat vind ik een hele mooie 'score'. 

Dank jullie wel voor het invullen. En ook nog een voor al die lieve complimentjes. Dat doet me ontzettend goed, maar ik geloof dat ik dat echt al tig keer heb gezegd inmiddels. Ik ga eraan werken, maar vooral gewoon lekker door met wat ik al aan het doen was, want dat schijnt echt in de smaak te vallen en daar ben ik ontzettend blij mee. Heel veel knuffels, Stells. -En nee, dat is dan weer geen typefout, dat is een soort van bijnaam, hahaha-. 

15 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je allemaal zulke positieve reacties hebt gekregen op de enquête (niet dat ik anders had verwacht). Als jij je vriendinnetjes een stukje wil laten schrijven moet je dat gewoon doen hoor (maar dan moeten ze wel net zo leuk zijn als jij).

    Liefs en een fijn weekend! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke reacties! Ook superfijn dat je de resultaten hier deelt. Altijd leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie opsteker, zulke fijne enquêteresultaten! En terecht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke resultaten! Ik hoop dat je je hierdoor ook weer wat beter voelt! :*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg die resultaten! Heel fijn om die positieve feedback te lezen!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien! Ik denk dat het ook zo fijn leest, omdat je gewoon schrijft zoals je praat. Fijn dat je zoveel positieve feedback hebt gekregen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet mezelf even rectificeren geloof ik, aangezien ik degene ben die zich stoort aan je spelfouten. Ik volg je blog nog niet lang genoeg om daar een oordeel over te geven, maar ik stoor me gewoon aan spelfouten in het algemeen. Geen persoonlijk afkraak-iets dus.

    Overigens ben ik ook degene die altijd worstelt met je blogger commentvakje, maar dit wilde ik toch even een beetje rechtzetten. Keep up the good work! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, maar dat is echt geen probleem, dat vind ik juist fijn (: Ik hoor het juist graag als er iets is waar iemand zich aan stoort. Het comment vakje is ook ontzettend vervelend, daar hoop ik echf wat aan te kunnen doen! En ik ga heel erg mijn best doen om de typ- en spellingsfoutjes te verminderen. Liefs!

      Verwijderen
    2. (En voor de ironie zit er natuurlijk een typfoutje in dat berichtje, hihi)

      Verwijderen
    3. Ik heb ongeveer 10x gelezen of ik er echt geen foutje in had zitten, dat zou wel heel stom zijn haha :)

      Verwijderen
  8. Oh wat leuk om te lezen dat iedereen zo positief was over je blog! Ik vind dat je echt een geweldige blog hebt en ik ben er echt dol op! Je bent echt goed bezig, doe zo voort lieve meid! En die gastblogger, daar ben ik wel benieuwd naar! Ik ben er helemaal niet op tegen! Veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je zoveel mooie reacties hebt gekregen, helemaal verdiend ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je lay-out dus juist mooi omdat het clean is, maar wel met een lettertype dat niet super 'strak'/clean is. Ik heb trouwens een 8 ingevuld bij je spelfoutjes maar ik bedoelde eigenlijk een 2 want verkeerd gelezen kom ik nu echter - oeps. Dat is echter niets persoonlijks, ik vind spelfoutjes gewoon irritant (tikfoutjes een stuk minder want dat je heel hard typt omdat je gedachten je vingers voorbijlopen is erg herkenbaar, al moet je die er eigenlijk wel uithalen) maar ik kom ze niet zoveel tegen bij jou, gelukkig. Dus: als ze er zijn erger ik me 2 aan, maar ze zijn er niet zoveel dus erger ik me er niet zoveel aan. En eens een keer een artikel van een vriendin van je (die jou dus ook kent, zodat het wel dicht bij jou kent) lijkt me wel leuk hoor, maar een 'vaste' gastblogger is niet nodig vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat iedereen zo positief is over je blog! Maar dat kan eigenlijk toch ook niet anders :) We vinden je blog allemaal leuk en interessant, anders zouden we niet komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een leuke uitkomst van je enquête! Ik kan het goed geloven dat die positieve commentaren een hele opsteker kunnen zijn. Doe zo verder zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.