zaterdag 28 februari 2015

Deze maand | 02

Ik ben zo'n ei dat altijd vergeet dat februari maar tot de 28e gaat. Ga je dan met je planning. Gelukkig heb ik nu een ontzettend saai college wat allemaal terug te lezen is op la interwebz -en een vriendinnetje dat mee leest, HOI- en dacht ik; "Nu ben ik alsnog op tijd met mijn o zo geweldige monthly favorites". En nu nog hopen dat jullie daar op zitten te wachten. Mijn leven was afgelopen maand nogal eh, offline voor mijn doen. Maar ik heb TOCH nog wat favoriete dingen weten te verzamelen. Dus let's go, anders blijf ik hier nog een uur door typen en vergeet ik waar dit artikel eigenlijk over hoort te gaan. 

Mijn favoriete blogartikelen
As I said; Ik heb niet heel veel tijd online doorgebracht de afgelopen maand. Gelukkig schrijven jullie er allemaal op los. Ik reageer echt veel te weinig, en dat is stom. Maar, ik houd wel mijn favoriete artikelen bij. En die komen dan hier. Dus, komt 'ie. 

Een best wel leuke treinflirt. Op zich.
Dina zat weer eens in de trein na een lange tijd. En toen werd er met haar geflirt. En toen kreeg ze eens roos. Prachtig verhaal. Logisch, als je een prachtige Dina bent. Gewoon lezen, is echt leuk. Oh, en de foto's al helemaal!
Waarom vandaag MEGA spannend is
Ik zie nu al op tegen het moment dat ik moet afstuderen. Dat je zo'n enorm onderzoek moet doen of weet ik weel hoe dat eigenlijk allemaal in zijn werk gaat. Maar Femke weet er inmiddels alles van. Laten we voor haar duimen dat ze het eindoordeel krijgt dat ze verdient! Haar masterthesis, trouwens, is ook echt HEEL erg interessant. Het gaat over hoe jongvolwassenen denken over het digitale nalatenschap. 
Lekker cliché, maar helemaal waar: Ie-de-reen heeft wel eens een prutdag. En toen was daar Nina, die een ontzettend leuk, fijn en handig lijstje maakte met vijf remedies tegen een prutdag. Met een heel leuk tekeningetje erbij, zoals altijd. Nina kan echt goed tekenen; zo origineel allemaal. Echt even kijk dus. NU. 

Mijn favoriete 'bezigheid'
Ik kan dit serieus niet bedenken. Euh. In ieder geval NIET colleges op donderdag. Want; Donderdag is een lange, saaie dag met veel te doen en ellende. Oké, dit slaat nergens op. Mijn favoriete bezigheden de laatste maand waren vooral kletsen, afspreken, uitgaan -JA ECHT- en drankjes doen met leuke mensen. Punt. (Ik haat de uitspraak 'drankjes doen' en 'dansjes doen'. Maarja. Ik moet wel een beetje bij de tijd blijven). 

Mijn favoriete voedsel 
Plaattaart! Ik heb gisteren -dat is op dit moment dat jij dit leest niet meer gisteren- een plaattaart gemaakt en MJAM. Dat is dus gewoon pizza met bladerdeeg. En het was HEEL lekker. Niet te vaak eten though

Mijn favoriete liedje
Oei, dat vind ik een moeilijke. Ik denk dat dat toch echt Prelude 846 van Bach is; Das Wohltemperierte Klavier. Tsja. Klassiek. Gewoon heel erg mooi. 

Mijn favoriete product(en)
Mijn kleimasker van De Tuinen. Lekker simpel. Stinkt als een trein, maar goed, het werkt wel. Ik smeer het alleen op mijn zogenaamde T-zone en daarna zorg ik altijd dat ik mijn huid wel nog een beetje verzorg met crème. Dus. Ik voel me nu echt een falende beauty blogger, hahaha. Leuk. 

Mijn favoriete random ding
Een nieuwe app die ik ken door Laura. Het heet Anydo en het is su-per-han-dig. Echt. Het is eigenlijk gewoon een soort Wunderlist, maar dat snap ik nooit, want ik ben dom. Dommig. (?). Nee. Ik vind dit gewoon heel fijn werken. Ik heb de app op mijn iPhone en ook op mijn laptop en die synchroniseren dan vrolijk met elkaar.

Mijn favoriete ding om over te zeuren
De donderdag. En mijn studie op dit moment. Donderdag is een super lange dag en ik heb er stiekem nooit zoveel zin in. Zeur zeur zeur. Lees hier meer over de donderdag, en mijn studie. 

Mijn favoriete persoon 
Mijn beste vriendin, Anouk. 

Mijn favoriete foto
Okiedokie, dit is echt geen moeilijke. Vorige week had ik een house warming van mijn oom en tante, en toen heeft mijn vader een foto gemaakt van -respectievelijk van links naars rechts- mijn tante, nicht, mama, ik en mijn oma. De dames van de familie, dus. En ik vind deze foto ZO leuk. Ik weet stiekem niet of ik deze personen wel op internet mag zetten, zo niet dan haal ik hem weer weg. Maar goed, jullie gaan ze vast niet opzoeken. 

All my love,
Stells.

9 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad echt een leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha geniaal die treinflirt-post! En plaattaart is inderdaad te lekker (goeie naam trouwens, plaattaart, niet zo cliché hehe). Wat een onwijs leuke lieve blije foto!<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, leuk he? Zo cute! Mmm, ja! Ja dat was de naam op de website van Albert Heijn. Meestal zeg ik gewoon 'pizza met bladerdeeg', maar plaattaart klinkt inderdaad wat meer culinair hihi. Liefs X

      Verwijderen
  3. Oh die foto van je familie is zoo leuk! Sta je heel vrolijk op! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oo, ik zie zomaar ineens mijn eigen blogpost staan en allemaal lieve woorden erbij! Dankjewel (: X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n leuke foto! En wat grappig dat alleen je mama naar de fotograaf kijkt en jullie allemaal naar elkaar. Maakt hem nog leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk lijstje! Het artikel van Dina vond ik ook erg leuk, super cute haha

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.