dinsdag 10 februari 2015

Dingen niet van de daken schreeuwen, Stel.

Het is weer even geleden -voor mij voelt het als eeuwen- dat ik er gewoon even voor ging zitten. De inspiratie wil niet echt komen, en ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik ook gewoon niet zo'n zin heb om te bloggen. Ik weet niet waar ik over moet schrijven, en ik doe daarnaast heel erg mijn best om mijn offline leven op 'de rit' te krijgen. Gelukkig lukt dat echt al goed. Ik ben stiekem best een beetje trots op mezelf. Gelukkig hoef ik het niet alleen te doen en zijn er heel wat mensen om mij heen die me een grote lach bezorgen. Waaronder jullie, natuurlijk. Dus, hoe gaat het nou eigenlijk?

Ja. Ik schrok me rot, was zielsongelukkig. Hij zag het ineens niet meer zitten met mij. Ik dacht eerlijk waar dat ik de komende maanden ontzettend verdrietig zou zijn, maar om verschillende -best hele leuke, stiekem- redenen gaat het echt heel veel beter! En dat terwijl er pas een maand voorbij is. Ik merk dat ik op mijn eigen benen kan staan, dat ik nu tijd heb voor veel afspreken met vrienden en vriendinnen. Ik merk ook dat ik nu als het ware uitgedaagd ben om meer uit mezelf te halen. Ofzo. Volgen jullie het nog? 
(Bron)

Dingen die ik 'vroeger' niet deed, doe ik nu wel. Niet om te laten zien dat ik het wel kan -oké wel een beetje, pietsie- maar vooral omdat ik het wil voor mezelf. Ik wil graag mijn angsten overwinnen, onbelangrijke dingen naast me neerleggen. Wie wil dat nou niet? 

Omdat ik dus zo bezig ben met mezelf, mijn studie -die dit semester ineens een stuk moeilijker is en meer van me vraagt- en mijn offline leven, schiet bloggen er een beetje bij in. Ik denk dus vooral ook omdat ik echt geen idee heb waar ik over moet schrijven. Heel veel dingen die nu om me heen gebeuren zijn ook gewoon ietsie te privé, anders zou ik er het liefste veel over vertellen. Het liefst schreeuw ik bepaalde vorderingen in mijn leven van de daken, maar ik weet ook dat dat niet echt een goed idee is. 

Ik beloof binnenkort weer he-le-maal terug te zijn! Tot die tijd; Ik lees jullie blogjes met veel plezier en ik hoop dat het goed met jullie gaat. Hele dikke knuffel! 

16 opmerkingen:

  1. Het hoeft ook niet altijd te lukken hoor!
    Ik denk dat de meesten de inspiratieloosheid wel herkennen. Dat is helemaal niets geks, en alleen maar knap dat je dat gewoon zegt.
    Als het allemaal even veel is, is het gewoon belangrijk om alles thuis weer even op een rijtje te hebben. Genieten van de dagelijkse dingetjes en daarna kun je het bloggen weer oppakken ;)

    Succes met alles Stella

    Waarschijnlijk ken je mij trouwens niet, maar ik ben een van die stiekeme meelezers :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig meis, ik ben blij dat je jezelf een beetje kan vinden nu. Zie het maar als een soort 'bevrijding' (klinkt wel heel dramatisch zo, maar snap je wat ik bedoel?), waardoor je je leven weer even opnieuw mag indelen.

    En als je even geen zin hebt om te bloggen, dan doe je het toch lekker niet. Mag je helemaal zelf weten! :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps er ging iets mis met mijn bericht.
    Anyway, niemand verplicht je om te bloggen. Die enige die je dat verplicht ben jij zelf ;)
    Wat goed om te lezen dat je je leven weer een beetje op de rit krijgt. Doet me goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het zo goed gaat nu! Ik ken het erg goed, het geen inspiratie hebben om te schrijven. Heel vervelend is dat, maar je moet gewoon bloggen als je er zin in hebt :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Neem gerust alle tijd die je nodig hebt! Wij gaan nergens heen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super fijn dat het zo goed met je gaat! En dat je deze gebeurtenis aangrijpt om juist het beste uit jezelf te halen. You go girl ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het 'offline' goed gaat! Een break-up is altijd moeilijk, maar gelukkig kom je er goed overheen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was de afgelopen dagen ook zo druk met 'offline leven' dat bloggen er echt bij ingeschoten is. En dan is het wel des te lastiger om er wél weer voor te gaan zitten, maar ik vind het lekkere aan een persoonlijke blog dat dat wel gewoon kan, dat je even minder publiceert. Vroeger zou ik dan in de stress zijn geschoten omdat het als falen voelde als ik alles niet goed vooruit gepland had, nu ben ik alleen maar heel blij dat ik zoveel leuke dingen heb in mijn offline leven. In jouw geval is dat al helemaal lekker :) Als je niets leuks beleeft in je leven heb je ook niets om over te bloggen, so don't let it hold you back! We hebben liever een paar updates van een goed-in-haar-vel-zittende Stella dan veel blogposts die nergens op slaan.

    (Oh, en dat van dat van de daken schreeuwen is wel herkenbaar. Even afkloppen, zeg maar.)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb precies hetzelfde probleem, Stella! Dus ik begrijp het maar al te goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n inspiratiedipje heeft iedereen wel eens, zo fijn dat het beter met je gaat! En offline leven is juist heel belangrijk, zolang je ons maar een beetje laat weten hoe het met je gaat ben ik al blij haha ;)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aah gewoon even laten voor wat het is, komt vanzelf wel weer als je er zin in hebt :) En wat fijn om te horen dat het eigenlijk best wel heel goed met je gaat! Wel herkenbaar ook, dat je nu lekker de dingen kunt doen die je wou doen :) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben trots op je! Doe waar jij je goed bij voelt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hé wat fijn om te lezen dat het al heel wat beter gaat met je! Doe zo verder, meid... En de inspiratie komt wel terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg fijn om te horen dat het goed met je gaat! Lekker doen waar jij je goed bij voelt lieve Stell! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig gaat het beter met je, ga zo door! Veel succes nog (:

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.