woensdag 18 februari 2015

Ik zit nu al zo'n vijftien minuten te staren

Het leuke aan bloggen is, dat je zelf kunt bedenken waar je over schrijft. Het minder leuke is dan, dat je het ook echt daadwerkelijk moet bedenken. En mijn hersenpan is een beetje empty. Ik wil heel graag hoor, maar als het er niet is dan komt het niet. Dus dan komt er maar weer een blogje over mijn inspiratieloosheid. Tsja, kan er ook niks aan doen. Ik kan wel even wat rammelen over mijn leventje, dat wel. Maar ik heb ook besloten sommige dingen een klein beetje toch wel voor mezelf te houden, zeg maar. Lekker vaag weer, maar ik denk wel dat jullie dat snappen. Goed, ik heb wel iets dat jullie wel mogen weten; er gaan één huisgenootje weg uit ons gezellige huisje. Dat is flink balen. Maar, we zijn dus nu opzoek naar een nieuw meisje! En dat gaat tot nu al best goed. Het is echt heel leuk om vrolijke, enthousiaste reacties te ontvangen. Ik hoop echt dat we iemand vinden die hier past! 


Verder loop ik de laatste overal heen met mijn oortjes in. Ik kan weer lekker muziek luisteren zonder compleet in huilen uit te barsten. Het begon met alleen maar vrolijke, happy liedjes. Nu kan ik ook naar mooie, akoestische liedjes luisteren. Heerlijk is dat. Lekker in het zonnetje -als ze wil schijnen- rondjes sjokken en in gedachten verzonken zijn. Fijne gedachten, want aan stomme dingen moet je soms gewoon even niet denken. Iesj nie sjow sliem


Ik wilde jullie ook even vertellen dat ik af en toe leuk contact heb met Jim. En dat ik hem gewoon weer Jim ga noemen als ik over hem vertel, want 'mijn ex' vind ik ZO stom klinken. We hebben alles behalve ruzie en proberen het zo makkelijk mogelijk voor elkaar te maken. Ik hoop met heel mijn hart dat we elkaar soms nog eens kunnen zien zonder dat het awkward wordt. We hebben te veel samen meegemaakt om dat nu allemaal ineens af te kappen. Ik ben trots op mezelf, wel, eigenlijk, dat ik er zo veel beter mee om kan gaan als ik dacht. Ik ga komende vrijdag met mijn mama even langs zijn mama langs om een kopje koffie te drinken. Jim is er dan niet, wat wel het beste is denk ik. Ik kijk er naar uit om daar weer even te zijn en zijn mama weer eens te spreken. 

Voor de rest ben ik nog steeds mijn luie, groene thee drinkende zelf. Sporten is niks voor mij -wandelen wel daarentegen- ik eet nog steeds volop chocopasta en gebruik zo veel mogelijk producten om de daarop volgende 'huid problemen' -je kent het wel- tegen te gaan. Chocola enzo. Ik eet vanaf een paar weken geleden ook elke week een keertje met mijn drie beste studievriendinnetjes, wat echt heel fijn is. Zo gezellig! En ik wilde nog wat vertellen, maar dat ben ik inmiddels vergeten.

Oh, ik weet het weer. Ik heb jullie wel eens over V. verteld he? Éen van mijn beste vrienden, die heel goed piano kan spelen en heel muzikaal is. Nou, die wil me dus gaan helpen met mijn eigen nummers! En dan gaan we dus die nummers uitschrijven, en een mooi akkoorden schema neerzetten. En ik ben ZO blij dat hij me wil helpen, want ik speel niet goed genoeg gitaar of piano om het echt af te maken. Ik heb de laatste tijd zo veel opzetjes gemaakt, maar het is gewoon lastig in je uppie. Ik baal heel heel heel erg dat ik dat niet meer samen met Jim kan doen, maar ik vind het heel lief dat V. me wil helpen. I'll keep you updated

Zo. Nu zijn jullie weer weer een beetje geupdate he? Sorry dat ik de laatste tijd zo veel over mezelf vertel. Ik wil gewoon graag schrijven, maar dit is echt het enige wat in me op komt. Hele dikke knuffel, Stells. 

18 opmerkingen:

  1. Fijn dat je goed contact hebt met Jim en dat V je gaat helpen met je nummers. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay ik hou van dit soort artikeltjes, wat fijn dat je gewoon contact met Jim hebt! (inderdaad, 'mijn ex' klinkt zo stom haha) En wat gaaf dat je nu verder kan met je eigen liedjes!<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yay, dat vind ik leuk om te horen! Lief dat je altijd zo lief en enthousiast reageert! <3 Ex is een stom woord he? Zo 'boos'! Ik vind het ook gaaaaaf, hoop dat het wat wordt! Liefs!

      Verwijderen
  3. Volgens mij is jouw hersenpan helemaal niet leeg. Er zitten gewoon zoveel nieuwe (leuke) dingen in, dat je even niet meer weet waar je moet beginnen. Ik vind je blogjes leuk zo. Lekker rommelig, lekker Stella-achtig. Leuk trouwens dat je met Jims mama een kopje koffie gaat drinken (is anders ook maar zo gek om haar dan helemaal niet meer te zien hè?).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is echt precies the case, dankjewel voor dat verhelderende momentje, hihi <3. Dankjewel, ik vind het fijn om te horen dat je het met plezier leest. Ik jouw blogjes ook nog altijd, maar ik reageer niet altijd meer. Sorrie, foei Stella. Ja, dat is echt zo gek? Je bent niet alleen 'iemand' kwijt, maar ook alles wat daarbij hoort! Ik ben wel blij dat we gaan, is fijn! X

      Verwijderen
  4. Goed om te proberen een fijn contact met je ex te onderhouden. Ik probeer hetzelfde te doen, zonde om iemand te laten gaan met wie je het zo goed kunt vinden en veel mee gemeen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, precies! Je bent niet voor niks zo lang samen en het is zo zonde om zo'n connectie te laten verwateren. Kijk, als de reden dat het uit gaat heel naar is, is dat super lastig, maar Jim kon er echt niks aan doen dat hij niet meer voelde wat hij hoorde te voelen, dus ik ben alles behalve boos. Ik hoop dat het ons allebei lukt! Liefs.

      Verwijderen
  5. Juist fijn om dingen te lezen die echt over jou en je leven op dit moment gaan! En wat fijn dat je goed contact hebt met Jim, fijn dat dat zo kan :) Veel plezier met koffie drinken daar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja? Jeei! Ja, ik ben er ook echt dankbaar voor. Dankjewel, komt vast goed (: Liefs!

      Verwijderen
  6. Ik ben trots op je dat het steeds weer beter met je gaat. Want steeds als je kijkt naar van die films is een breuk het einde van de wereld en duurt het maanden eer dat ze erover komen. maar jij staat er. Knap hoor. (: Ik ben benieuwd naar het resultaat van jou en V. Ga je dan wat dingetjes laten horen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ontzettend lief, dankjewel. Ja, ik had eigenlijk serieus verwacht dat het langer zou duren. Ik ben nog wel verdrietig en nog veel met dingen bezig in mijn onderbewustzijn, ofzo, maar ik lig niet meer in bed te huilen of zo, 's avonds. En dat is ZO fijn. Ik laat misschien wel wat horen, who knows! Liefs X

      Verwijderen
  7. Wat fijn om te lezen dat het goed gaat! En goed dat je contact hebt met Jim! Fijn dat jullie het elkaar makkelijk maken!! En wat leuk dat V. met je nummers gaat helpen! Ik ben er ZO benieuwd naar! Veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, dankjewel! Ik weet stiekem nog niet zo goed of mensen het te horen gaan krijgen hoor, maar als je het echt HEEL graag wil horen dan wil ik wel wat doormailen, hihi. X

      Verwijderen
  8. Fijn dat je toch nog een goed contact kan behouden met Jim, dat is niet veel mensen gegund die uit elkaar gegaan zijn om toch nog een fijn contact te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het juist zo leuk als je over jezelf schrijft! Echt! Dat zijn de leukste dingen om te lezen, dus blijf maar lekker schrijven ondanks je inspiratieloosheid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! Fijn dat je het leuk vindt, dat doet me goed! X

      Verwijderen
  10. Fijn dat je, ondanks jullie breuk, toch nog zo'n goed contact hebt met Jim. Ik denk dat het ergens wel 'logisch' is dat het contact in het begin wat 'awkward' kan zijn... Het lijkt mij een goed idee om even met de moeder van Jim te gaan babbeleen. Mijn vriend noemt ook Jim en ik heb ook een vrij goed contact met zijn moeder. Ik zou haar ook echt een beetje missen denk ik.. Dikke knuffel terug !

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.