vrijdag 13 februari 2015

Mijn leven de afgelopen tijd -met Iphone kiekjes, ja echt!-

Ik heb natuurlijk Instagram en daar post ik vrolijk op. Graag zelfs. Ik vind het ook zo heerlijk om bij anderen te spieken. Het is echt mijn favoriete social media ding. Goed. Ik weet dat niet iedereen mij op Instagram volgt, en je kunt er natuurlijk ook niet echt heel veel verhalen bij zetten. En laat ik nou net veel te veel van verhaaltjes en kletsen houden. Helaas voor jullie. Denk ik. Nee, ik vind het stiekem ook gewoon leuk om te laten weten hoe het met me gaat; wat ik vooral doe de laatste tijd. Dus als jullie het leuk vinden om een kijkje te nemen; Doe dat dan, potverdorie. Nee hoor, liefde en confetti enzo. 


Deze eerste foto is eigenlijk gewoon een heel saai uitzicht, maar dan mooier gemaakt met behulp van de sneeuw. Enzo. Ik vond het er zo leuk uit zien en ik had zin om een foto te maken. GRAP. Oké, nee, grapje, ik leg gewoon veel vast voor mijn Scrapbookje. Daar moet ik nog steeds over schrijven, je sais, maar goed dat komt er dus even niet van.


Dit herkennen jullie sowieso denk ik wel. Afgelopen vrijdag ging ik een dagje naar Utrecht met vriendinnetje Claudia. Die overigens mijn blog leest; Hoi Clau, je bent lief. Een beetje balen was wel dat ik iemand tegenkwam op het station en daar een beetje ondersteboven van was. Maar, het was oprecht gezellig. We hebben lekker bij Bagels & Beans gegeten -want de Yoghurt Barn was verdorie helemaal vol- en veel gekletst. En even serieus, ik weet niet of die meeuw net aan het poepen was, of dat 'ie per ongeluk bij een vliegtuig-spoor-dinges vloog, maar eh, ja. Frapant. 


Zie hier; mijn charmante hoofd -zonder haar op deze foto- en mijn mooie vriendinnetje Claudia. Het is echt fijn dat mijn vriendinnen graag leuke dingen gaan doen met mij of me af te leiden. En trouwens, ja, ik doe ook heel graag leuke dingen met hen natuurlijk. Op Valentijnsdag gaan we met zijn -bijna- allen uit, en ik ga dus nooit uit, en al helemaal niet met alle meiden. Can't wait.


Zaterdag was ook een heel fijne dag. Eerst heb ik de hele middag gezongen, wat echt een eeuw geleden was, dus dat was heel fijn. Ik heb het weliswaar niet droog gehouden, maar ik heb wel weer even kunnen zingen en dat is wat telde. Ik ben gezegend met een prachtige microfoon en een installatie, dus de hele straat heeft mee kunnen luisteren. Huilen? 


Aan het eind van de middag ging ik naar één van mijn beste vrienden, V. Over hem en zijn lieve gezin heb ik het heel vaak, dus als jullie iets over een gezin voorbij zien komen, dan is dat steeds diezelfde vriend. We gingen met zijn vijven een spelletje doen; V en zijn twee broertjes tegen zijn moeder en ik. Mannen tegen de vrouwen. En natuurlijk wonnen de vrouwen. DUH. Het was echt lachen geblazen, en dat was zo fijn en bevrijdend na een nare periode. 


's Avonds gingen we nog even naar de stad voor een drankje. Normaal drink ik geen alcohol, maar dit was de perfecte gelegenheid voor een wijntje. Ik vond het dan ook oprecht lekker! We zaten gezellig bij een vuurtje op een terras en ook al bleef ik niet mega lang, het was een hele fijne avond. -Had ik al gezegd dat ik met vier jongens was? JA JA, hihi-. 


Vanmiddag -woensdag- vroeg ik aan studievriendinnetje M. of ze zin had om een stukje te wandelen met mij. En ja hoor! Ik hobbelde vrolijk naar haar huis -zo fijn om alles dichtbij te hebben hier in Leiden- en we liepen samen een paar rondjes door een soort van miniatuur versie van een bos. Het was fijn. We hebben ons rot gelachen, want een leuke foto wilde hem maar niet worden. Dan maar deze. 

Zoals jullie zien doe ik dus leuke dingen. En ik heb ook echt fijne momenten met veel gelach. Dat is fijn. Ik gebruik het woord fijn erg vaak. Anyways, dit was de update. Gewoon, omdat ik er van houd om lekker op mijn toetsenbordje te rammelen. Liefs, Stells. 

10 opmerkingen:

  1. Oooh Stella, wat fijn dat je weer even hebt gezongen! Daar mag je trots op zijn vind ik hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd fijn, om even lekker te zingen -shhht, heb ik net ook gedaan-, maar soms heb je dat gewoon even nodig :)
    Mooie foto's en leuk om zo wat mee te spieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijn blogje! En wat tof dat je zingt en piano speelt. Love it. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaay iPhone kiekjes! Goed om te zien dat je allemaal leuke dingen doet! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik herken dat zo, hele verhalen willen vertellen bij je Instagram foto's :') Leuk zo'n verslagje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaah je Instagram is echt vet leuk! Ik ben je gelijk gaan volgen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je woont dus in Leiden? Ben ik gisteren de hele dag geweest hihi.. En wat heerlijk om te kunnen zingen, ik ben stiekem wel heel benieuwd naar je prachtige stem ;) Heel gezellie die foto's<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Stella, ik vind dat je heel vrolijk en optimistisch klinkt! :) Daar word ik ook vrolijk van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een fijn artikeltje! Goed dat je leuke dingen doet, en utrecht is zo'n geweldige stad. Ik wil ook nog een keertje lunchen bij bagels en beans, schijnt zo'n leuk tentje te zijn! :)

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.