dinsdag 3 februari 2015

Willen jullie mij helpen?

Lieve allemaal. Hoi, daar ben ik. Ik zwaai nu even. Gezellig he? Goed. Ik heb een enquête in elkaar geflanst, als een echte blogger. Ik merk dat mijn bezoekersaantallen de laatste tijd omhoog schieten, maar de laatste dagen ook weer naar beneden. Ik ben ontzettend benieuwd waarom! En ik weet dat ik nog veel kan leren en dat wil ik oprecht heel graag. Bloggen is mijn grootste hobby, en ik zou het ontzettend waarderen als jullie mij willen helpen er nog meer uit te halen. Niet qua volgers aantallen of weet ik het wat, maar gewoon qua kwaliteit. Want, naast dat ik het zelf heel erg leuk zou vinden om meer te leren, is het voor jullie ook leuk als mijn artikelen nog meer in de smaak vallen, toch?



Dit is de link naar de enquête. Alvast heel veel knuffels, kusjes en bedankjes voor het invullen. Geloof me, het duurt echt niet langer dan vijf minuten. Of je bent een onwijze twijfelkont, dan misschien wel. Maar ook dan ben je lief.

Liefs, Stells.

23 opmerkingen:

  1. Heb 'm ingevuld hoor Stell (mag wel Stell zeggen toch, in plaats van Stella?). Ennee, ik zwaaide terug hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag jij mij Stel noemen! (: Gezellig! En dankjewel voor 't invullen. Knuffel!

      Verwijderen
  2. Ik heb em gelijk even voor je ingevuld, Stella :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ingevuld! Ben benieuwd naar de resultaten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk heb ik hem ingevuld en net als Dina zwaaide ik ook terug! *zwaai*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezelig! Zwaai zwaaaai! Dankjewel voor het invullen X

      Verwijderen
  5. Ingevuld! Ik vind je blog erg leuk om te lezen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. *zwaait ook even*
    Ik heb hem ingevuld hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk Stella! Ik heb hem al snel ingevuld! Veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.