donderdag 12 maart 2015

Als er geen grenzen zouden zijn

Met veel plezier -zoals altijd- las ik een tag op de blog van Lauriëtte. Mijn vingers begonnen gelijk te kriebelen, natuurlijk. Dat heb je als je een Stella bent. Anyways, deze tag is bedacht door Olga van Team Confetti. Hoe komen al die meiden toch op van die geweldig leuke tags? Zucht. Het betreft dus -wat een dure taal- vragen over "wat je zou doen/willen als..". Snappie? In een wereld waar alles kan en alles mag. Geen grenzen, etc. Ik mag dus lekker denken en denken en denken en verzinnen en verzinnen en verzinnen zonder dat ik rekening moet houden met dingen die niet kunnen. Hoe heerlijk is dat? Goed, laat ik maar gewoon beginnen. Ik ben nooit goed geweest in inleidingen schrijven. 


Als je alles mag zijn, wat zou dan je droombaan zijn?
Ik zou ontzettend graag collumniste willen zijn. Gewoon een beetje schrijven over een bepaald onderwerp. Eigenlijk wat ik op mijn blog doe. Gelukkig is dit een tag waarin er geen grenzen zijn, want ik weet eigenlijk wel zeker dat het heel moeilijk is om collumniste te 'worden'. Je moet er ten eerste een gezonde dosis humor voor hebben. En laat ik nou net de humor van een oud gordijn hebben. Daarnaast is het iets wat heel veel mensen willen zijn. Netzoals het werken bij een tijdschrift, nog zo'n gewild iets waar ik alles behalve nee tegen zou zeggen. 

Als je een superoverdreven luxe mocht aanschaffen, wat zou dat dan zijn?
Een opname studio, inclusief iemand die verstand heeft van al die knopjes. En alle instrumenten van de wereld. En een podium erbij. Het lijkt me ZO heerlijk om mijn eigen muziek te kunnen maken. Maar dan ook echt maken. Met vrienden. Oooooh deze tag is echt niet goed voor mijn hart. 

Als je een dag door mag brengen met een bekend karakter, wie zou dat dan zijn?
Jemig, wat een moeilijke vraag. Wat dachten jullie van Ed Westwick? Poef. Oh en Geraldine Kemper. En dan moet zij mij leren hoe ik zo onweerstaanbaar mooi kan zijn. Hihi. 

Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoegeteleporteerd kan worden, waar zou dat dan zijn?
Alle stranden van de wereld. Ik houd niet zo van zand, maar ik merk wel dat ik echt tot rust kom op het strand. Ik vind het geluid van de zee zo fijn, en die wind in je gezicht is soms echt even nodig. Of ben ik nu verschrikkelijk zweverig aan het doen? 

Als je kan blijven eten, zonder er misselijk van te worden, wat zou je dan eten?
Ja, oke, dan word ik niet meer misselijk. Maar, word ik dan wel nog dik? Want anders kies ik komkommer. Dat kan ik namelijk echt al-tijd eten. Mjam. Nee, als het echt allemaal niet uit zou maken, geef mij dan maar van die dikke frietjes met mayo. Echt, heel stom, maar ik vind dat ZO lekker. Daar kun je me echt voor wakker maken, hoe cliché het ook is. Ik kan nu ook een super fancy iets op gaan noemen, maar dat zou niet de waarheid zijn. En liegen is stom. 

Als je een angst van jezelf kon wegnemen, welke zou dat dan zijn?
Het liefst zou ik hier iets zetten als 'angst voor de dood' en 'angst om iemand te verliezen', maar dat zijn zulke gegronde angsten dat ze ook wel waar een bepaalde 'waarde' hebben. Als ik niet meer bang ben om iemand te verliezen, dan zou het me dus ook niet zoveel meer 'doen'. Snappie? Ik zou dus het liefst gewoon mijn vliegangst ditchen. Ik zou het heerlijk vinden om uit te kijken naar vakanties, en verre reizen, maar nee. Nee, mijn vliegangst verprutst dat echt. 

Als er een band weer bij elkaar komt en een privé concert bij jou thuis komt geven, welke band zou dat dan zijn?
Naja, eh, er zijn er al twee overleden, maar zonder twijfel The Beatles. Ik heb zo'n ernom zwak voor hen. Al die nostalgische deuntjes, wiehieee. Ik heb ook mijn profielwerkstuk op de middelbare over deze kerels gedaan. Ik heb er gewoon iets mee, geen idee wat. DAT HAAR. Hahaha. 

Als je elk dier als huisdier mag hebben, welk dier zou je dan willen?
Een aapje. En baby eendjes. En eh, kippen. Volgens mij zou ik wel een hele dierentuin willen hebben. Ik kan eerder bedenken wat ik niet zou willen. Krokodillen, slangen, wespen -überhaupt insecten, brrr-. Maar goed, nee, dan toch het liefst een aapje. Zo'n kleine. En dat ik dan een heel speelparadijs in mijn huis heb. En dat als ik dan een boswandeling ga maken, dat 'ie dan lekker in de bomen kan klimmen. En dan niet 'wegloopt'. Ofzo. Gaat lekker, die fantasie van mij. 

Goed. Dit was het dan weer. Even een leuke side note; Ik heb dit zitten typen terwijl ik onwijs naar de wc moet. En mijn huisgenootje staat onder de douche, dus kan ik niet naar de wc. Dus, eh, naja, sorry voor de waarschijnlijk weer triljoen typfouten die ik bij het 'nalezen' zelf niet zie. Ik had nou eenmaal een soort 'haast'. Snappie? Oke. Too much information, ik ben al weg! Knuffels! 

10 opmerkingen:

  1. Woaah een opname studio! Waar zou je die dan willen? In huis of gewoon ergens op een fancy smancy plekje in de stad bijvoorbeeld?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmmm, goeie! Eventjes denken.. Ik denk thuis? Dan kan ik lekker de hele dag daar zitten, hihi. Oké nee niet de hele dag misschien, maar dicht bij huis of 'in' huis is in ieder geval wel een pré!

      Verwijderen
  2. Haha, wat een leuke tag! Mag ik dan langskomen om je dierentuin van eten te voorzien?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te lezen. Haha de humor van een oud gordijn. Ik kon er wel om lachen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa fijne tag is dit! Heb 'm van de week ook ingevuld. Wel lastig soms én nu wil ik alles wat ik als antwoorden heb gegeven haha! Ik vind je wel grappig trouwens, ik denk dat je best een goede columniste zou zijn! :) Ook wel een studie in de goede richting denk ik ;)
    En The Beatles, jaaaa! Als die op komen treden in jouw huiskamer, mag ik dan ook komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Stel, dit is een mooie en fijne tag zeg! Die vraag over angst zou ik exact hetzelfde beantwoorden. En The Beatles, hoe tof zou dat zijn! Top plan, mijn vader zou gek worden van enthousiasme. Dan bezetten we echt je kamer hoor, ze komen nooit meer weg :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh wow wat een heerlijke tag! Die studio, dat zou echt geweldig zijn<3 Net als The Beatles trouwens, hihi.. Ik droom al helemaal weg hierzo.
    Maar dat columniste gaat nog een keer goedkomen met jou, ik weet 't zeker!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoezo geen humor Stella... Mondetmoi is juist met plekje waar ik heen ga voor een dagelijkse dosis humor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je de tag ingevuld hebt! :D Ik zou ook wel een aapje willen en ook wel een dag willen doorbrengen met Ed Westwick haha :P

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.