maandag 23 maart 2015

Denk je ook wel eens aan mij

Denk je ook wel eens aan mij 
als je breed naar haar lacht
Denk je ook wel eens aan alle pijn 
dat dit mij bracht
Gaat het wel eens in je om 
hoeveel ik van je hou
Of is er echt geen plek voor mij
 in die krullenbol van jou 

Denk je ook wel eens aan ons 
als je druk bent, niet alleen 
Denk je ook wel eens aan ons 
of ben je koud, zo gemeen 
Gaat het wel eens door je heen 
hoe verloren ik me voel 
Of is mijn verwarring 
jouw enige doel 

Is er een moment geweest 
dat je huilde, zonder lach
Is er een moment geweest 
dat je verlangde naar een dag
Een dag dat alles beter gaat 
de tranen zijn gestopt 
Of heb je dat verdriet 
te ver weg gepropt

(Dit is de tekst van één van de vele nummers die ik schreef. Wilde het graag met jullie delen.)

6 opmerkingen:

  1. Wauw, dit is echt prachtig! Je hebt talent, Stella! Blijf hiermee verder gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Correctie: 'Wilde het graag met jou delen.'




    Want eigenlijk weten we allemaal hoe graag jij wilt dat er dingen veranderen,
    en blijft er altijd ergens in jou nog fragile gedeeltes hoop achter...
    All the love <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw zo mooi , je hebt echt talent.
    Blijf sterk staan meid, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schrijf je dit mooi. Kippenvel.

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.