donderdag 26 maart 2015

Kletsun | 01

Ik heb de knoop doorgehakt, dames en heren. Heren? Geen idee of er eigenlijk ook heren zijn die mijn onzin mentaal trekken. En dat klonk stommer dan ik het bedoelde. Goed. Hoi, heren. Ik heb dus een knoop doorgehakt. Figuurlijk dan, want ik ben niet zo van het hakken. Ook niet van de hakken. Ik heb eigenlijk niks met 'hakken' in alle betekenissen van het woord. En van die zin klopt OOK geen drol. Ik ga dus gewoon af en toe even zitten. Even schrijven. Over niks. Ik weet nu ein-de-lijk van mezelf dat ik gewoon geen content blogger ben. Ik heb nooit echt wat zinnigs. Nooit echt een product, nooit echt een tip, nooit echt een hotspot om te showen. Eigenlijk praat ik voortdurend over mezelf en mijn eigen levenservaring(en). Dus dat ga ik dan ook maar gewoon blijven doen. 
In "Kletsun" -want hallo, ik moet toch een beetje orgineel zijn, vandaar de klinkerwisseling- ga ik gewoon ervoor zitten om jullie random dingen te vertellen. Dat is toch wel wat ik het liefste doe. Dus komt 'ie; Ik heb zometeen mijn laatste tentamen. Het heet 'syntaxis' en het is net zo erg als het klinkt. Ik ga mijn best doen, maar een taart zal ik er niet van bakken. Cupcakes ook niet. Misschien een mislukte pannenkoek. Dat misschien. Daarna ga ik iets lekkers eten, want dat mag van mezelf. Ik heb ciabatta broodjes gekocht, kipburgers, rauwkost, tomaat en wat groenten uit een blikje -want die had ik toevallig nog, en ik ben lui-. En dat ga ik daarna opvreten. En dan stap ik vanavond in de trein naar Amsterdam om iets te gaan drinken en naar muziek te luisteren met leuke mensen. Ja. 

Best een interessant leven, toch? Ik ben net trouwens naar de Dille & Kamille geweest, want mijn huisgenootje die binnenkort vertrekt neemt haar 'diepe' schaaltjes mee. Waar moet ik dan mijn soep etc. uit eten?! PANIEK. Dus nu had ik eindelijk een reden om die ONWIJS schattige, zacht roze schaaltjes te kopen. So I did. En nog een wat groter, dieper schaaltje voor side salads. Goed. Hoe gelukkig home ware mij wel niet kan maken. Oma Stella. 

Voor de rest heb ik gisteren een ontroerend, gevoelig iets op mijn blog gegooid. Ik weet dat iedereen dat kan lezen, en stiekem heb ik het daar best moeilijk mee. Aan de andere kant was de drang om het te delen iets te groot. Vandaar. Ik weet niet of jullie het hebben gezien. Als je het wil zien, go your gang

Dit was mijn kletsverhaal voor vandaag. Soms zou ik willen dat ik de guts had om een vlogger te worden. Het lijkt me ZO leuk. Maar 1. Ik zie er niet vlog-waardig uit. Praktisch nooit. En 2. Ik durf dat dus ECHT niet. En 3. Ik heb niet zo'n bijster interessant leven, zoals je al kunt lezen. Gelukkig ben ik perfectly happy met mijn niet-zo-interessante leven. En daar gaat het om, toch? Ik ga nu echt hoor. Geen zorgen.

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

PS; Morgen heb ik een date met niemand minder dan Lauriëtte! Ik vind het echt heel erg leuk om haar in the reallllllzzzz -ja dit deed ik echt- te ontmoeten. We gaan als het goed is samen lunchen en wat we daarna gaan doen weet ik niet, maar ik weet WEL dat het leuk wordt. Doeiiii. 

13 opmerkingen:

  1. Volgens mij ben je interessanter dan je denkt hoor Stella. Tijd voor vlogs. Kan je daar lekker kletsun.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig!! :) Ik geniet van deze kletsblogjes hoor, en volgens mij doet stiekem iedereen dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit leest zo heerlijk weg, heel fijn! En stiekem is het ook heel leuk om een beetje te neuzen in iemand anders' leven dus dan komt zo'n postje als dit ook van pas. Als het nog op tijd is: succes met je tentamen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja doet het dat? Oeeeh, wat fijn! Dat is een groot compliment, dankjewel (: Liefs!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Ik vind JOU leuk! :D Wanneer gaan wij nou eens even daten?

      Verwijderen
  5. Ha, kletsblogjes zijn mijn favoriet. En jaaa ga vloggen haha, lijkt me superleuk! Maar je moet het wel durven/willen natuurlijk. ;) Heel tof dat je Lauriëtte gaat ontmoeten!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk die kletsblogjes! En vloggen zou me super leuk lijken als je dat zou gaan doen! Als je het echt wilt, waarom niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om zo af en toe even lekker te kletsen, jij bewijst als de beste dat inhoudelijke content helemaal niet nodig is. Dit is nog veel leuker om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je nog heel lang blijft kletsun! Ik merk bij mezelf ook dat ik de blogjes die gewoon gaan over dat wat in me opkomt, er het makkelijkst uitrammel... Op dat wat 'moet' zit ik soms wel even te kauwen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig artikel! Oh Stella, waarom probeer je niet eens te vloggen? Ik ben er 100 procent zeker van dat je leven echt interessant is en dat het nog een leuke vlog ook wordt. Ik ben alvast fan! En ookal woon ik nog thuis, home spulletjes kopen vind ik ook echt ge-welig! Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh Dille & Kamille! Een van mijn favoriete winkels. Leuk geschreven zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weet je Stella.. jouw blog is een van de weinigen die ik standaard lees. Ik hou van jou gebabbel juist en ik zou willen dat ik dat beter kon. Ga vooral lekker zo door meid!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.