zondag 22 maart 2015

Les derniers jours, terug van tijdelijke coma, ofzo.

Goed. Ik deed dit dus vroeger heel veel; foto's maken overal van en dan lekker over mijn o-zo-interessante leventje schrijven zodat jullie er ook van konden genieten. Maar, dat schoot er een beetje bij in. Nogal. Deze 'rubriek' heeft een tijdje in coma gelegen, maaaar we zijn er weer bovenop mensen. Dames en heren, koeken en peren. Ik maak nog steeds overal foto's van, maar dat is vooral voor mijn scrapbook. Daarnaast vind ik het ineens gek om alles zomaar op mijn blog te gooien, omdat ik ineens een soort van privacy issues heb. Niks bijzonders verder, hoor. Ik houd nog steeds veel te veel van 'alles met jullie delen'. Dus nou ja, goed, ik moet eigenlijk voor mijn tentamens leren, maar dit is leuker. Dus bij deze. 


Dit is dus Leiden. Is het niet prachtig? Ik vind van wel. Dit is vanuit de Burcht gezien. Als je ooit een keertje naar Leiden gaat, breng een bezoekje aan de Burcht. Daar mag je gewoon op -wel even klimmen- en dan heb je een prachtig uitzicht over de stad. 


Ik bezocht alweer een tijdje geleden het strand, met een pannenkoek. Zo noemen we deze persoon even. En dat was heel onverwachts, en heel leuk! Want; we gingen er ook eten. Mjam. Anyways, ik was laatst zelfs nog een keer op het strand. Daar hebben jullie al uitgebreid verslag over gehad. Ga die maar lezen. JOH. Nee hoor, ahh, ik moet niet zo bijdehand doen. Strand is fijn. Laten we het daar maar op houden. 


Dit was de eerste dag zon. Ik geloof alweer drie weken geleden, op een zondag. Ik zat met thee voor mijn neus met mijn 'snoet' in de zon. Heerlijk. Ik kreeg ineens weer inspiratie voor een nieuw nummer, die ik die middag ook uitgebreid heb zitten schrijven. Misschien dat ik daarom nu wat tentamenstress heb. Kweenie hoor. Ik was te druk met andere dingen afgelopen weken, hihi. OEPS. 


Met mijn lieve vriendinnetje Marije, die altijd mijn blog leest -hoiiii Mur!-, maak ik altijd de lekkerste salades. En dan kletsen we uitvoerig bij, wat dit keer ook echt wel nodig was. Altijd voor herhaling vatbaar, dit soort avondjes. En die salades, mmmm. 


Dit zijn mijn nieuwe kindjes. Mijn leven. Nee, grapje. Maar ik ben wel heel erg gek op mijn nieuwe schoenen. Ik heb al meer dan een jaar zwarte Clarks, en het zijn de fijnste schoenen ooit. Deze zijn groen, dus iets lastiger te combineren. Ja, ik weet het, op de foto zien ze er niet echt groen uit. Ze zijn ook niet 'knal' groen, maar wel groen-ig. In ieder geval; love them


Maandag de 16e ging ik met mams, paps en Vincent -een van mijn beste vrienden, fiy- naar Symphony31 in Ahoy. Het was niet echt wat we ervan verwacht hadden, maar we hadden desondanks een hele leuke avond. Eerst gingen we nog gezellig uit eten met zijn viertjes. Mmm. 


De dag ervoor -ik geloof dat het de dag ervoor was? Ik ben een beetje de 'tel' kwijt qua hoeveel weken alles precies geleden is- had ik een brunch achtig iets bij een van mijn vriendinnetjes. Die wordt binnenkort 20, en ze vierde haar verjaardag iets eerder in de vorm van deze heerlijke brunch. Lekker gegeten en bijgekletst. Altijd goed, die combi. 


Afgelopen week was een beetje een rare week voor mij. Ik was ontzettend in de war, kon me helemaal niet op mijn leerwerk concentreren en toen we na het hospiteren alsnog geen huisgenootje hadden gevonden, was ik gewoon verdrietig. "Het liep allemaal even niet", zegmaar. Dus toen ging ik maar even de deur uit. Ik dacht dat ik zou gaan hardlopen, maar dat deed ik toch maar niet. Ik had wel mijn hardloop outfit aan, dat wel. Ik liep zo'n drie kwartier in mijn uppie door Leiden te sjokken en voelde me toch een beetje eenzaam. Gelukkig kwam ik onderweg een lieve poezel tegen, die heel aanhankelijk was. Echt een poepie. 


Ik ben de laatste tijd alles behalve gezond bezig, dus toen ik hier thuis bij pap en mam druiven zag liggen, en ook nog komkommer, toen dacht ik; "Dit is mijn kans". Even gezond doen. Ik zat in bed te studeren met deze twee schaaltjes naast me. Mjam. Goed voor jezelf zorgen, altijd slim.


En dit is mijn uitzicht voor vandaag. Hmpf. Ik zal blij zijn als die stomme tentamens gemaakt zijn. Normaal ben ik ontzettend perfectionistisch, maar nu wil ik het gewoon halen. En dat dan de zon gaat schijnen, daarna. En dat ik dan lekker kan gaan genieten van het vrije leven. HA. Leuke woordspeling. 

Hoe gaat het met jullie allemaal? Vinden jullie het leuk om dit soort dingen te lezen? Aai hoop soo
Ik ga nu weer verder met het martelen van mijn brein. Doei! Knuffel! Confetti! Eenhoorns. 

12 opmerkingen:

  1. Bluh succes met leren voor de tentamens meid. Komt vast helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yaa, nog iemand die een lichte Clarks obsessie heeft, haha! Erg leuk rubriekje dit! Aangezien ik je blog nog niet zoo erg lang volg, is dat denk ik de eerste (of de tweede) en ik ben er gek op! Dat katje, ontzettend schattig! Ik zou nu ook nog wat moeten leren eigenlijk, maar heb niet erg veel zin. Jij nog erg veel succes! Jij hebt de succes harder nodig dan ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's, leuke dingen en succeees met leren! 'Die word binnenkort 20' moet trouwens wel met -dt haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, oh god, mijn spelling en ik, altijd al beste vriendjes. Dankjewel voor het melden (: Liefs!

      Verwijderen
  4. Fijne foto's! Leiden lijkt me inderdaad een leuke stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Succes met de tentamens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk dat je een scrapbook bent aan het maken! :) Wat een gezellige foto’s, Stella! En die salades zien er heerlijk uit, yummie! Heel veel succes met je tentamens, je gaat dat goed doen, dat weet ik zeker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat ziet die salade er lekker uit zeg! Ben benieuwd wat wr allemaal in zit. Leiden ziet er ook prachtig uit, ik ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest. Oeps. Succes met het leren (en maken) van je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's hoor! :O

    Al ben ik stiekem wel benieuwd waar de privacy-issues vandaag komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahh die salade en die clarks en het strand en Leiden - allemaal even fijn!! Eigenlijk wilde ik hier een hele andere zin van maken maar toen rolde dit eruit. Heb je soms.
    Heel veel succes met het leren en het gaat je sowieso lukken want ik duim voor je. Haha.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.