woensdag 4 maart 2015

TAG | Three Things

Waarom het is weet ik ook niet, maar bloggen wil niet meer zo lukken, ofzo. Naja, niet als in 'dat ik niet meer kan schrijven', maar er komen echt geen leuke, inspirerende ideetjes op in mijn krullenbol. En het fijne is dan, dat er tags bestaan. Deze tag zag ik op de blog van Anne en ik dacht echt: "DIE ga ik invullen. Hatsikidee". Maar, toen schoot het er weer een beetje bij in. Dus doe ik het lekker nu. Ik denk dat het een enorm artikel wordt, sorry daarvoor alvast. Het is dus de bedoeling dat ik per categorie drie dingen opnoem die favoriet zijn, ofzoiets. FEEST. Laat ik maar gewoon beginnen, voordat deze inleiding weer een eeuw gaat duren.
Ik kon niks leukers bedenken. Sorry. 

Drie dingen in mijn tas
1. Mijn Moleskine agenda. Zonder dat ding ben ik en compleet chaotisch, en weet ik niet waar ik moet zijn qua lokalen en gebouwen enzo. Red mijn leven, dat ding. 
2. Mijn deo. You never know, enzo. 
3. Mijn thermosbeker. Gevuld met lekkere warme thee. Mmm. 

Drie dingen op mijn bureau
1. Mijn mini ladekastje van de Zara Home. 
2. Mijn mooie, 'antieke' beker van de Waar met mijn pennen erin.
3. Mijn Arubaanse nummerplaat.

Drie favoriete meubels thuis (in mijn kamertje)
1. Mijn bank! Die ook een bedbank kan worden. Zo'n fijn ding, ben er echt blij mee.
2. Mag mijn vide ook? Hij is in principe ingebouwd, maar het is wel mijn bed. Dus een meubel. Dus het mag. Zo'n fijn ding, echt mijn kleine hutje, eigenlijk.
3. Mijn poefje. Het is eigenlijk een voetenbankje, maar poefje klinkt leuker. En hij heeft triljoen kleurtjes. Hij is gewoon cute. 

Drie favoriete fruitsoorten
1. Frambozen
2. Bananen
3. Mandarijn

Drie blogs die ik dagelijks bezoek
1. Dina's blog www.dinastie.nl
2. Femke's blog www.youniqueblog.nl
3. Lauriëtte's blog www.tijgertjerawr.com

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
1. All of me - John Legend
2. Against the current - Mree
3. Bang Bang - Jessie J (mijn powersong sinds het begin van januari)

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
1. Ik eet druiven. Maar eigenlijk zit ik vol.
2. Waar blijft verdorie die foto? (Hihi)
3. Ik moet eigenlijk studeren. 

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid
Ik ken geen bloggers die een stomme persoonlijkheid hebben, dus dit is een onmogelijke vraag. 

Drie dingen waar ik gelukkig van word
1. Zon
2. Blije koeien in de wei
3. Liefde in alle mogelijke vormen

Drie favoriete quotes
1. Expect nothing, appreciate everything
2. I, myself, am made entirely out of flaws, stitched together with love and the best intentions.
3. Je kunt geen liefde hebben zonder pijn. 

Drie vakantiebestemmingen
1. Toscane (WOEHOE, zomer kom maar gauw!)
2. Scandinavië
3. Amerika. Omdat ik mijn hart aan dat land verloren heb ben ik bang. 

Drie dingen die ik dit jaar wil doen 
1. Een soort-van-blote-buik-shirtje aan durven
2. Varen met mijn vrienden. Zoals vroeger. Bootje huren en gaan.
3. Mijn zelfgeschreven nummers uitwerken, en opnemen.

Zo. Ik heb weer even lekker zitten typen. Dat voelt goeeeed. Nu heb ik trek in een broodje chocopasta. Toedeloe! Liefs! 

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag, ik kende 'm nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan hoor! Ook al zit je krullenbol zonder inspiratie, je schrijft nog net zo leuk als altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt deze tag echt superleuk ingevuld. Je leuke schrijfwijze deed me lachen en vrolijkte me op. Joepie! Frambozen vind ik ook echt jammie! Ik kan daar echt ontzettend veel van eten! En wat een lief antwoord dat je geen enkele blogger kent met een stomme persoonlijkheid! Je bent echt te lief! Heel veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik neem de tag een keertje over denk ik :). Superleuke tag en schrijfstijl van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie invulling! Ik kende deze tag nog niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze tag is leuk, net zoals je antwoorden. Ik wil ook wel een keer naar Scandinavië.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat heb je 'm leuk ingevuld zeg! Ik denk dat ik de tag een keer over ga nemen (:
    X Emma
    Ps. Even een heel klein dingetje: blije koeien staan in de wei ipv wij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahahahahahahaha, oeiii, wat slordig van mij. Ik typ veel te snel en ik lees altijd over mijn eigen fouten heen. Stom ei ben ik. Dankjewel <3!

      Verwijderen
  8. Naaaw ik voel me vereerd dat ik in je lijstje sta! Hele leuke tag! Ik hoop ook dit jaar mijn blote-buik-shirtje aan te durven doen. Vind het zo spannend om zo over straat te lopen! :P Volgens mij hebben wij dezelfde toch? Met die streepjes van de Sting met zo'n knoopje aan de zijkant?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te lezen! Ik heb deze tag volgens mij ook ooit gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ken geen bloggers die een stomme persoonlijkheid hebben, dus dit is een onmogelijke vraag.... helemaal waar! Hele leuke tag, ik heb 'm ook al eens gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Uri-Geller moment! (Ik ben er nog steeds van overtuig dat dit woord in de Dikke van Dale zou moeten, maar niemand is het met mij eens)
    Net toen ik het lijstje las van 3 favoriete liedjes besloot de shuffle-functie van mijn Spotify om Bang Bang af te spelen! Ik werd ook gelijk helemaal blij van en het is inderdaad een powersong! Ik krijg er gewoon de energie van om mijn kamer op te ruimen! (Wat ik waarschijnlijk toch niet ga doen, maar het gaat om het idee, haha)

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.