donderdag 2 april 2015

Deze maand | 03

En dan is het alweer april. En nee, dat is geen grapje. Ha. Ha. Ha. Serieus, iemand heeft op fast foward gedrukt ofzo? Snap er helemaal niks van, waar gaat al die tijd verdorie heen? Ligt dat aan mij, of is dat een ontwikkeling van de laatste jaren dat alles is ineens zo ver-schrik-ke-lijk snel gaat? Goed. Ik heb dus een maand de tijd gehad -zoals altijd- om over deze vragen na te denken, maar er is weer niet zoveel soeps van terecht gekomen. Toch ga ik het maar weer proberen te vullen met mijn ge-bla. Komt 'ie. 

Mijn favoriete blogartikelen
  
Zoals jullie weten, en vast ook wel gemerkt hebben anders, heb ik de laatste maanden een beetje last van een writers block. Als in; Ik heb gewoon geen idee waar mijn inspiratie gebleven is. Dus, dit kwam ontzettend goed van pas. Zoals alles lijstjes van Femke, just sayin'. 

Dit artikel van Anne was echt weer een schot in de roos-der-waarheid. Ofzo. Ik merk aan mezelf dat ik dit best wel erg doe. Vooral in de vorm van 'geen lelijke, mislukte foto's op Instagram zetten'. Dat soort dingen. Maar, ik ben verder wel altijd eerlijk over mijn leven, de gebeurtenissen en mijn bijbehorende gemoedstoestand. Ik bedoel; jullie mogen het best weten als mijn leven even niet allemaal koek en ei is. Dit is in ieder geval echt de moeite waard voor een 'leesje'.

Ik heb oppeppertjes nodig
Ten eerste vind ik het woord 'oppeppertjes' veel te schattig om te negeren. Is dat iets Belgisch ofzo? Zou ik moeten weten met mijn studie Taalwetenschap. Anyways, ik vind het altijd zo fijn als er meiden zijn die ten eerste eerlijk zijn over het feit dat ze niet zo goed in hun vel zitten, en dan ten tweede toch positief blijven door een 'blije dingen lijstje' te maken. En Lobke verdient dit plekje hier, omdat ze zo lief is.

Spannende vrijdag; Ikea & blogdate!
Ten eerste schrijf Lauriëtte heel leuk. Ten tweede is het echt knap dat ze gewoon met die schakelauto hatsikidee naar de Ikea ging. Ten derde was die blogdate met niemand minder -of meer- dan me, myself and I en hadden we gewoon echt een hele leuke dag! Leuk om het vanuit haar perspectief te lezen!

Mijn favoriete 'bezigheid'
Nummers schrijven. Dat is gewoon iets wat ik deze maand ineens heel veel doe. En ik speel veel meer gitaar, waardoor ik echt merk dat ik stappen zet. En daar word ik ontzettend gelukkig van. En dat is toch de bedoeling, nietwaar? Hebben jullie nog interessante onderwerpen voor nummers? Let me know.

Mijn favoriete voedsel
Paaseitjes. 

Mijn favoriete liedje
Zonder twijfel "Parijs" van Kenny B. Word ik vrolijk van. 

Mijn favoriete product(en)
Oei. Eh. Ik gebruik eigenlijk niet veel andere dingen dan een half jaar geleden, dus dat is dan weer zo'n vraag waarvan ik denk "Waarom beantwoord ik deze eigenlijk nog?". Ik denk dat ik dan maar moet gaan voor mijn EOS lipbalm. Gewoon, omdat 'ie zo fijn is.

Mijn favoriete random ding
Deze blogwereld. Ja, klinkt heel stom, maar ik vind het gewoon zo leuk hoe lief iedereen voor elkaar is. Dat we allemaal met elkaar omgaan alsof we al heel lang vriendinnen zijn, terwijl we elkaar soms helemaal niet kennen. Iedereen is zo 'tolerant'. Ik had het er laatst met Lauriëtte over; iedereen lijkt op de één of andere manier wel een beetje op elkaar hier. En dat is leuk. Liefde voor dit kleine stukje internet.

Mijn favoriete ding om over te zeuren
Mijn situatie. Ik zeur niet, echt niet. Ik doe mijn best om gewoon verder te gaan. Maar, de laatste dagen kwam het ineens allemaal hard aan, en was ik weer eventjes compleet van de kaart. Dat mogen jullie best weten. Ik heb nu gewoon echt 0% hoop meer, en dat is echt even heel moeilijk. Gelukkig heb ik ontzettend lieve mensen om me heen. Ik gun dit niemand. Echt niet. Gewoon geen relatie beginnen. Niet gaan houden van iemand die daar op een gegeven moment mee stopt, terwijl jij dat niet doet. Niet doen. Tip van mij. Nee hoor, neeee. Zo denk ik er nu even over, maar ik weet heel goed dat dat puur door mijn situatie komt. Liefde is fijn en mooi, en bestaat helaas niet zonder de kans gekwetst of verdrietig te worden.

Mijn favoriete persoon 
Deze maand zijn dat zonder twijfel Lauriëtte (omdat we echt een hele gezellige dag samen hadden, en omdat ik er weer een blogvriendinnetje bij heb, waar ik heel heel heel blij mee ben), mijn beste vriendin Anouk (die bij me sliep toen ik echt even niet alleen wilde zijn) en een pannenkoek (die noem ik zo om privacy redenen, maar die is er ook zo zo zo zo voor me). LIEFDE.

Mijn favoriete foto


Deze. Omdat ik me best wel een beetje stom voelde toen ik zo in mijn uppie in de kou door Leiden aan het hobbelen was. En toen was daar ineens deze poezel; alsof hij/zij aanvoelde dat ik even aandacht nodig had, hihi. 

Lieve rommelige kusjes,
Stells. 

4 opmerkingen:

  1. Leeeeuk. Leuk leuk leuk leuk. Dat wilde ik gewoon even zeggen. Oh, en paaseitjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aight, die logjes zijn inderdaad heel leuk! (Ik als zeur-persoon zou niet zonder zeuren kunnen leven, anders kan ik lastige gasten op werk niet overleven, dus af en toe is zeuren ok. Meer dan ok. En liefde is soms kut.)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om allemaal te lezen. Awwww en die poezel foto<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heeeel erg benieuwd naar de blogideeën van Femke, maar ik kan het artikel niet vinden en de link doet het niet. Verder, fijne kattenfoto (: Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Voor elke reactie krijg je een knuffel en een plak tattoo. En een kusje. En een koekje. Omdat je lief bent. En dan probeer ik zo snel mogelijk te reageren.